• 0

Turboliquidatie verkeerde datum ingevoerd

(aangepast)

Hallo allen,

 

Ik heb een turboliquidatie gedaan bij mijn werkbv, maar ik kom nu pas achter dat bij het invullen van de KvK 17a formulier de verkeerde datum is ingevuld bij 'datum van ingang ontbinding'.

 

Ik heb bij de veld 'de datum van ingang ontbinding is' de datum (19 juli 2022) van ondertekening ingevuld. Maar de ontbindingsdatum moest eigenlijk 1 november 2022 zijn.

Ik zie in de KvK register dat de BV inmiddels is opgeheven. Heb ik nu een probleem? Kan ik de ontbindingsdatum nog 'verschuiven' naar 1 november?

 

Mvg,
Danny

aangepast door DannyArnhem
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)

Nee, zover ik weet kun je een reeds gedane turboliquidatie niet zomaar verschuiven.

 

Je zou dit verhaal even kunnen lezen om te zien of je aanknooppunten ziet. Ik denk wel dat er zwaarwegende belangen moeten zijn (lees reeds uitgeschreven).

 

https://acconavm.nl/blog/een-turboliquidatie-terugdraaien-jazeker/

en

https://xanderalders.wordpress.com/2014/04/03/haastige-spoed-over-het-terugdraaien-van-een-liquidatie/

 

Maar als de BV al helemaal leeg was (wat bij een turboliquidatie nodig is) wat kan dan de reden zijn dat verschuiving nodig is?

 

 

aangepast door Rik ·
Link naar reactie
  • 0

Maandag direct de KvK bellen. Soms kunnen dit soort kennelijke fouten binnen een aantal (werk)dagen nog wel teruggedraaid worden. Geen garantie dat het lukt. Maar als je niet belt gebeurt er in elk geval niets en elke dag dat je wacht maakt de kans kleiner dat het lukt.

 

Geen groot verhaal maken, gewoon per abuis verkeerde datum op het formulier ingevuld.
 

 

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 120 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.