• 0

Online leeromgeving voor klanten

(aangepast)

Goedemiddag allemaal,

 

Momenteel ben ik bezig met mij verdiepen in online leeromgevingen voor klanten waar ik mee werk.

Mijn klanten zijn gezinnen, maar ook basisscholen en kinderopvangorganisaties.

Voeding, beweging en mindset staan centraal en momenteel ben ik bezig met het schrijven van de verschillende modules.

 

Ik ben benieuwd of er hier ondernemers zijn die al met een online leeromgeving werken en zo ja welke dit zijn. 

Waarom zou je een bepaalde leeromgeving aanraden? En waarom precies deze leeromgeving?

 

Handig om er even bij te zeggen vanuit mijn kant: het liefste bouw ik zelf de modules in, dus gebruiksvriendelijk en zoveel mogelijk zelf kunnen doen zou erg fijn zijn. Geen must, maar wel handig(er) zodat ik zelf de controle kan houden hierover.

 

Ik ben erg benieuwd naar jullie ervaring/tips enz.

 

Groetjes,

Priscilla

 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

1 antwoord op deze vraag

  • 0

Hoi Priscilla,

 

Ik werk zelf niet met een e-learning applicatie maar heb voor twee klanten van mij een e-learning systeem ontwikkeld.

 

Mijn ervaring is dat er veel e-learning /e-campus applicaties bestaan, maar soms voldoen ze niet (of niet voldoende) aan de wensen van de organisatie.

 

Vaak moet er veel aangepast worden om het systeem werkbaar te maken. In mijn geval was het besloten om tocht maatwerk te laten ontwikkelen.

 

Gr,

Gevik. 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 214 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.