• 0

Verzendzakken met logo of sticker met logo op de zak?

Goede middag,

 

ik heb een vraag met betrekking tot verzendzakken of stickers met logo. 
Ik probeer al een tijdje uit te zoeken waar ik goed koop verzendzakken kan laten drukken. Dit valt echter nog niet mee... Er zijn tal van aanbieders, maar je moet bij bijna iedereen een offerte opvragen. Wanneer ik dit doe zijn de kosten vaak boven mijn budget. Toen kwam bij mij het idee op om stickers met mijn logo te laten drukken en die op de verzendzakken te plakken. Hiervoor geldt hetzelfde verhaal. Ik kan niet echt een duidelijk, goedkope site vinden waar ik deze zou kunnen laten drukken. Ik heb een kleine onderneming met een niet al te hoog budget. Zijn er hier mensen met tips, ervaringen, aanbevelingen die mij verder kunnen helpen?

 

Alvast vriendelijk bedankt!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

9 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ligt er een beetje aan wat je verkoopt en wat de verwachtingen van je klanten zijn. Als je een premium product levert of uitstraling hebt is het misschien een investering die je moet maken, maar als net-startend bedrijf zullen je klanten misschien niet zo moeilijk doen. In Nijmegen weet ik van sommige restaurants die een sticker op een blanco tasje plakken. Een andere restaurant heeft een grote stempel gekocht en stempelt blanco tasjes. Zomaar wat ideeën.

Link naar reactie
  • 0

Het voornamelijkste doel is dat ons logo zichtbaar moet zijn met onze websitenaam erop. Het hoeft er niet superieur uit te zien, basic is al prima. Als we maar zichtbaar zijn. Een stempel heb ik nog nooit naar gekeken of over gehoord. Het lijkt met nit fantastisch werken op plastic glanzende verzendzakken... die inkt houdt over het algemeen niet zo denk ik??

Link naar reactie
  • 0
2 uur geleden, WeHelpenElkaar zei:

Ik kan niet echt een duidelijk, goedkope site vinden waar ik deze zou kunnen laten drukken. Ik heb een kleine onderneming met een niet al te hoog budget. Zijn er hier mensen met tips, ervaringen, aanbevelingen die mij verder kunnen helpen?

 

Grotere oplagen = lagere prijzen. Lever je zelf een ontwerp aan? Misschien kun je er meteem bedrukbare adresstickers van malen, scheelt weer werk.

 

Ik heb wel eens vaker naar zulke leveranciers gezocht en vond dat altijd simpel. 

 

Het is ook wel een beetje spambait, zo'n vraag. Straks reageren er ineens allerlei leveranciers.

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 1

Google eens op “goedkope stickers drukken”, of “budget stickers drukken”. Een sticker van 10x10cm kost 0,16 cent als je er 1000 afneemt, of €0,10 als je er 10000 afneemt. En dat is letterlijk de eerste die ik probeer, ik gok dat daar nog zo 30-40% vanaf kan als je nog vijf andere aanbieders vergelijkt. En dan is dat niet perse super duur toch? 
 

Mag ik vragen waarom het logo zo belangrijk is op de zak? Is dit een vereiste van een wederverkoper waar je mee werkt o.i.d.? Niks inziens heeft een logo op de zak misschien prioriteit voor jou (qua uitstraling), maar dat niet iets dat extra klanten oplevert. De klanten die het zien hebben immers al bij je gekocht en zullen het niet terugsturen omdat er geen sticker opzat. Als je doel van de sticker herkenbaarheid en herhaalaankopen is kan je ook overwegen om voor €100,- 5000 flyers te printen, met daarop een kortingscode, assortiment aanprijzing, aanbieding of service regels. Die kan je grafisch prachtig laten maken voor een paar tientjes, en dan heb je heel goedkoop een gewenste boodschap bij je klant. 

Link naar reactie
  • 1
(aangepast)

Welkom op ondernemersforum Higherlevel,

 

ben je student of actief (student)ondernemer?

Papieren/kartonnen verzendzak met verpakkingstape?

 

Waarom moet het voor alles goedkoop? Zoek dan beter naar een productie- of inkoopproces dat geen (hoge) vaste kosten heeft en naar partners die op basis van voldoende informatie en groeipotentieel met je mee kunnen denken. Wees daar gewoon duidelijk en open over als advies.

 

Wat moet verpakt worden? En wat wordt de verzendmethode?

Mvg,

 

Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0

Kun je omschrijven wat je zoekt? 

Plastic glanzende verzendzakken is nogal ruim. Hoe groot, hoe sterk, etc. Wat moet er verzonden worden?

Als de zakken kreukelen dan blijven niet alle stickers zitten. Ook komt het logo dan niet goed in beeld.

Moeten het plastic zakken zijn? Niet echt milieuvriendelijk. En bioplastic is weer duurder.

Als het ook in karton verzonden kan worden dan heb je vlakke oppervlakten voor je etiketten. Ook pakketvervoerders zijn daar blijer mee dan met gladde plastic zakken die niet te stapelen zijn.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 270 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.