Mensen kunnen elkaar binnenkort via internet 'aanraken'. Een onderzoeker uit Singapore ontwikkelt een technologie waarmee mensen elkaar virtueel kunnen knijpen, knuffelen of omhelzen. Een vergelijkbare technologie is al succesvol getest in contact tussen kippen en hun eigenaar. Lees verder ...
Volgens mij heeft Christine in 1997 al iets dergelijks ontwikkeld (on-line handshake) met de hulp van Fred Rodenberg
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Nils de Witte
Nils de Witte
Uit Emerce:
De virtuele knuffel komt eraan
1 december 2005 - Door Remco Tomesen
Mensen kunnen elkaar binnenkort via internet 'aanraken'. Een onderzoeker uit Singapore ontwikkelt een technologie waarmee mensen elkaar virtueel kunnen knijpen, knuffelen of omhelzen. Een vergelijkbare technologie is al succesvol getest in contact tussen kippen en hun eigenaar. Lees verder ...
Volgens mij heeft Christine in 1997 al iets dergelijks ontwikkeld (on-line handshake) met de hulp van Fred Rodenberg
Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7375-de-virtuele-knuffel-komt-eraan/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
0 antwoorden op deze vraag