Ik begin maar met duidelijk maken dat dit mijn eerste post ooit is op higherlevel. Maar goed, ik heb dus laatst een factuur gestuurd naar een klant. Nu klopt het totaalbedrag wel en het goede btwpercentage is aangegeven alleen staat de hoeveelheid btw incorrect. Op de factuur staat 17 euro i.p.v. 14. Wat moet ik nu doen? Ik las iets over een creditnota? Moet ik het corrigeren?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
DrSpecial8
DrSpecial8
Hallo allen,
Ik begin maar met duidelijk maken dat dit mijn eerste post ooit is op higherlevel. Maar goed, ik heb dus laatst een factuur gestuurd naar een klant. Nu klopt het totaalbedrag wel en het goede btwpercentage is aangegeven alleen staat de hoeveelheid btw incorrect. Op de factuur staat 17 euro i.p.v. 14. Wat moet ik nu doen? Ik las iets over een creditnota? Moet ik het corrigeren?
Alvast heel erg bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73915-btw-bedrag-op-factuur-incorrect/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag