• 0

Website scan [webshop verbeteringen en waar moet ik op letten?]

(aangepast)
Omschrijving van je concept:

 

Beste higherlevel leden,

 

Wij zijn een edelstenen webshop en zijn nu momenteel een jaar actief. Wij waren vooral gefocust op Facebook en Instagram echter willen wij steeds meer de focus leggen op onze webshop. Nu zou ik graag willen vragen voor feedback van onze webshop wat wij kunnen verbeteren en hoop dat jullie ons hierbij willen helpen. En onze webshop even willen scannen en rondkijken wat jullie ervan vinden. Onze webshop is www.happyartstones.nl

 

Alvast super bedankt voor al jullie moeite en tijd.

 

Met vriendelijke groet,

Marvin 

Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:

Wij zijn al een jaar bezig en beginnen steeds meer focus te leggen voor onze webshop waarbij ik regelmatig probeer onze webshop te verbeteren echter is het altijd vanuit mijn oogpunt en wil graag eens horen wat andere ervan vinden zodat ik het kan verbeteren.

 

Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:

Wij willen graag voor iedereen edelstenen betaalbaar houden met de juiste informatie en service vandaar ook dat wij alle edelstenen letterlijk 1 voor 1 op de webshop plaatsen, zodat een klant ook een keuze kan maken van wat hij/zij zelf wil.

Hoe is dit anders dan bestaande concepten:

Vaak krijgt een klant zomaar een edelsteen toegestuurd en kiest de webshop zelf een stuk. Bij ons wordt alles apart geplaatst en krijg je ook echt wat je ziet.

Wat voor feedback hoop je te krijgen:

Feedback over de webshop hoe de webshop verbeterd kan worden wat jullie eerste indruk is als jullie de webshop openen en tips hoe ik het kan verbeteren wellicht tips van een goede html boek waardoor ik zelf ook meer kan bewerken aan de webshop.

 

 

 

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aanpast en interpunctie, witregels en herhaling t.b.v. leesbaarheid
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

18 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)
55 minuten geleden, Marvohacro zei:

...eerste indruk is als jullie de webshop openen...

 

Ik behoor(de al) niet tot de doelgroep en op al dit soort sites (inclusief die van jullie) kom ik ook niet in de verleiding om daartoe te willen behoren. 

 

De verleiding om iemand de site 'in te zuigen' zou enerzijds voort kunnen komen uit een ontwerp met een sfeer die de aandacht grijpt en vasthoudt, gecombineerd met een tekstopbouw (en lettertypegebruik?) die aansluit bij situaties die in betreffende doelgroep voorkomen, waar ze iets 'opgelost' zouden willen zien.

 

Als de stenen die oplossing kunnen bieden, slaat de aandacht wellicht om naar meer interesse om er meer over te willen weten en men wellicht de neiging gaat voelen om aanschaf te overwegen.

 

De eerste indruk is niet anders dan bij andere sites die ik even opzocht en die in dezelfde markt als jullie opereren. Ten opzichte daarvan wijkt jullie site, qua onderscheidend vermogen: sfeer, 'look and feel', weinig af.

 

Kleine taalkundige toevoeging: "Nature haS...!" :winking-face:

 

 

 

 

aangepast door Hans van den Bergh
kleine aanpassingen

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
3 minuten geleden, Marvohacro zei:

Bedankt voor uw reactie Hans.

 

wat zou u wel Hebben gemotiveerd om verder te kijken op onze webshop of wellicht wel de behoefte krijgen of het gevoel krijgen dat een edelsteen u ergens bij zou kunnen helpen.

 

Met vriendelijke groet, 

 

marvin

 

16 minuten geleden, Hans van den Bergh zei:

... een ontwerp met een sfeer die de aandacht grijpt en vasthoudt, gecombineerd met een tekstopbouw (en lettertypegebruik?)... ...situaties die in betreffende doelgroep voorkomen, waar ze iets 'opgelost' zouden willen zien...

 

Als de stenen die oplossing kunnen bieden...

 

 

aangepast door Hans van den Bergh
kleine aanpassingen

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0

Bij het openen van de website lijkt het een kerstplaatje met kaarsen, doet me niet direct denken aan edelstenen.

Klik ik op edelstenen a-z, dan zie ik een grote plaat met edelstenen (past beter op de homepage) met daaronder een korte tekst met o.a. "Wij plaatsen namelijk alle edelstenen één voor één op de website" met daaronder plaatjes van 3 tot tientallen edelstenen per plaatje.

Vanaf die pagina zie ik een menu staan linksboven, daar staat geen homepage bij, wel Adventskalender. Van edelstenen?

De doffe kleur van het menu past niet bij edelstenen, de zwarte tekst is (voor mij) slecht leesbaar.

 

Qua uitstraling zou het allemaal iets flitsender mogen, zoals edelstenen zelf ook zijn.

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Een goed logo plaatsen en overduidelijke en herhaalde contactmogelijkheden toevoegen zijn een paar goede eerste stappen. Verder denk ik aan iets met een ander lettertype en vastgelegde opmaak van teksten. Daarna uitgebreidere webteksten schrijven en metateksten beter inrichten.

 

Illustratief is dat je jouw topic 'Website scan' noemt waar dit 'Edelstenen webshop (WVJVM-topic)' had kunnen zijn. Dan krijg je eerder reacties van ondernemers of lezers die juist wél geinteresseerd zijn.

De KvK-inschrijving en Google-bedrijfsvermelding kunnen in dezelfde gedachte veel uitgebreider voor meer vertrouwen.

 

Met vriendelijke groet,


Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0

In aanvulling op bovenstaande berichten, nog een aantal punten die me opvielen:

  • De mobiele versie verliest erg veel ruimte in de header. Zowel boven als onder het logo is een hoop lege ruimte, waardoor er minder van je homepage zichtbaar is boven de fold.
  • De link naar de Facebookpagina in de footer werkt niet.
  • Er liggen kansen in je vindbaarheid: de homepage heeft geen content waarop je geïndexeerd/gevonden kan worden en er is bijvoorbeeld geen H1-titel. Ook in je categorieën ontbreekt relevante content waarop je gevonden kan worden. In je categorieën heb je dan weer twee H1-titels en dat is niet de bedoeling. 
  • Ik raad aan om iemand die tekstueel sterk is de website na te laten lopen. In veel teksten staan taalfouten zoals d/t-fouten, inconsistent gebruik van punten en komma's, inconsistent gebruik van 'u' en 'je' en foutjes zoals 'jou' i.p.v. 'jouw'.
  • Bij ieder artikel staat dat de prijs inclusief BTW is, maar in de winkelmand staat dat jullie geen BTW rekenen i.v.m. de KOR.
  • Ik zie artikelen voorbij komen in de vorm van o.a. Pokémon en Hello Kitty. Zijn jullie je bewust van eventuele intellectuele eigendomsrechten die hierop rusten?
  • In de footer staat een link naar de 'juridische kennisgeving'. De helft van die informatie staat ook al in andere footerpagina's zoals Verzending en Levering. Gezien de URL is Contact een iets gebruikersvriendelijke naam, dan weet de klant ook wat 'ie op die pagina kan vinden.
Link naar reactie
  • 0

Ik heb het gevoel dat de website nog niet af is. Het vormt niet echt het geheel dat iedereen op dit moment wel gewend is bij webshops. Je hebt al aardig wat feedback mogen ontvangen ik zal hieronder nog wat quick wins toevoegen:

  • Gecentreerde teksten. Je kan teksten wel centreren, maar doe dit dan met kleine alinea’s met max 4 regels. Door grote alinea’s te centreren kunnen jouw bezoekers de teksten lastiger scannen.
  • Contactmogelijkheden toevoegen in de header. Je lijkt dan meer servicegericht. Dat geeft onbewust vertrouwen en daardoor besteld men eerder.
  • Maak call to actions groen. Past misschien niet perfect in je website, maar dan vallen ze wel beter op. Dit verhoogd de conversie.
  • Bij de checkout zijn alle velden nu precies hetzelfde opgemaakt. Door bijvoorbeeld velden voor postcode en huisnummer smaller te maken heeft men eerder door waarvoor het veld bedoeld is. Gevolg, meer conversie. 
  • Veel te winnen met SEO: Zorg er ervoor dat de belangrijkste zoektermen waar jij op gevonden wilt worden in o.a. de heading tags staan. Ik zie bijvoorbeeld dat de prijzen in een heading tag staan. Die horen daar niet. Niemand zoekt in Google op een productprijs. Daarnaast staan labels ook in heading tags, bijvoorbeeld ‘Beschrijving’. De HTML / tekst verhouding is ook niet optimaal. Het scoort onder de 15%. 
  • Ik mis een contactpagina.
  • Ik zou de bedrijfsnaam in de header tonen.

Ik heb het gevoel dat jij de website helemaal op maat gemaakt hebt of hebt laten maken. Waarom heb je niet gekozen voor een kant en klare SAAS oplossing? Ik denk dat dit in jouw situatie goedkoper is + het zal ook beter converteren. 

 

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

 

Wil jij een website laten maken, een webshop laten maken of een online platform opzetten? Ik sta graag voor jou klaar. Ik doe dat met een PaaS oplossing via Start-platform.com of met maatwerk via Vwebdesign.nl.

Link naar reactie
  • 0

Zie dit topic nu net, maar topicstarter wil weten wat er mis is met de site.

 

Onnoemelijk veel, deugt vanalles werkelijk  niets (en het heeft niks te maken met centreren van tekst etc) 

 

Ik zal eens kijken of ik een lijst kan maken, kom er op terug.

 

 

Link naar reactie
  • 0
Zojuist, Gast zei:

zal eens kijken of ik een lijst kan maken, kom er op terug.

 

Bedenk eens waarom etalages aan de voorkant van winkels zitten en niet aan de achterkant...

 

Begin dus met te tonen wat je verkoopt. Nou is de eerste indruk een groot en nietszeggend WELKOM! Dan zijn de meeste passanten al weg voor ze binnenkomen.

De tweede indruk is jouw slogan: Nature have beautiful art that's make you happy!

 

Daar krijg ik de slappe lach van.

 

Dan ga je een verhaal vertellen over zink in shampoo. De mensen die nog niet weg zijn, vallen nu in slaap. Al die bijzaken zijn beter op hun plek op aparte pagina's (voor de liefhebbers) zodat je op de voorpagina ruimte krijgt voor productfoto's met (eventueel dorklikbaar) een toelichting.

 

Je verkoopt bolhouders, zie ik. Maar verkoop je ook bollen? Waar zijn die dan?

 

Die peniscollectie moet je ook niet zo ver weg stoppen. :tongue: Net als met de tepel geldt immers, het beeld van een geslachtsdeel is geen porno.

Je hebt leuke spullen. Laat die dan ook direct zien!

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

Hopelijk durft Marvin nu nog met een reactie te komen, ik probeerde vandaag een open vraag te stellen (friendly reminder te sturen)...


Mvg,


Wigbolt

aangepast door Wigbolt
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)

In reactie op mijn vorige bericht, de aanvullingen

Ten eerste is de hele ite van het kaliber "Picobello BV"...het komt vast over als een geintje, ben helaas serieus.

Waar ik moet beginnen? Geen idee...in willekeurige volgorde:
- Algemene Voorwaarden moeten een downloadbare variant op de pagina hebben.
Is er, naast de tekstuele versie, geen (meest gebruikt) PDF o.i.d. op de voorwaardenpagina dan zijn de voorwaarden per defintie niet geldig. Het resultaat laat zich raden.
- Als je een koop wil doen dan ga je naar "afrekenen", leuk...maar er vindt wettelijk geen koop plaats!
Als je het goed doet dan moet je aan kunnen vinken dat je akkoord gaat met de Algemene Voorwaarden én (niet onbelangrijk!!) dat je een betaalplicht aangaat.
Nu is er geen betaalplicht en ik kan in principe je hele site leegkopen zonder dat het mij een cent kost. Is dat serieus? Helaas wel, er zijn al webshops zo leeggekocht, het is voor de rechtbank geweest en de klant werd in het gelijk gesteld. Kortom: producten weg, geld weg..dikke kostenpost.
- Retourformulier...ook zo'n hoop geouwehoer met emailltjes sturen en meer van die onzin.
Het retourformulier moet ook gewoon een retourformulier zijn (of een soort contactformulier met de benodigde opties tot retourneren. Dát aspect is verplicht...maar men mag een retour ook per whatsapp/bellen/mail/tamtam of wat dan ook aangeven...maar het retourformulier is een verplichte actie.
- Achterafbetalen: dit is niet een leuke bijkomstigheid welke o.a. Mollie aanbiedt maar een verplichting! Regel dus een achteraf betaal optie. (als ik eenmaal in het betaalmenu ben zie ik opeens wél de optie "Klarna". Alle betaalopties moeten kenbaar worden gemaakt op een aparte pagina, zo weet men welke opties er zijn
 - Verzendkosten moeten duidelijk gemaakt worden
- in het afrekenmenu onderdeel adres staat "straat en huisnummer", ga dat aub splitsen en maak een verplicht veld "straat" en een verplicht veld "huisnummer", je wilt niet weten hoeveel mensen het huisnummer vergeten (omdat dat vaak een ander verplicht veld is...die dus niet komt)
- maak de site strakker m.b.t. het gel*l op de site "ga er eens lekker voor zitten met een bak koffie" en dat soort praat. Gewoon simpel, geen geouwehoer...je hebt geen webshop om een intieme relatie aan te gaan met een wildvreemde.
Ook de geboortedatum is compleet irrelevant om een bestelling te plaatsen
- Producten: ik zie o.a. obsidiaan staan. Obdisiaan is lavaglas en is leuk spul. Maar is 't wel écht obsidiaan?? Ik zie mat zwart poppetjes staan, een sculptuurtje in obsidiaan..maar het lijkt mij nepspul onder de noemer van obsidiaan (graag verneem ik daar per privebericht uitleg over! Gewoon uit interesse!) 
- Bij het afrekenmenu staat "wij rekenen verpakkingskosten en verzendkosten ..." terwijl op de hoofdpagina het volgende staat "Wij vragen alleen de kosten die wij maken voor het verzenden"
Wat is 't nou???
- Algemene Voorwaarden (nogmaals): gemaakt met Rocket Lawyer, sja...niet goed in elk geval. Waar zijn de contactgegevens in de voorwaarden? Waar is het KvK en BTW nr in de voorwaarden? Waarom is het Weens koopverdrag niet van toepassing? (niet verplicht, maar enig idee wat het inhoudt??) 
- in het stukje retouren staat "mocht u gebruik hebben gemaakt van gratis verzending en na de retour onder het minimum bedrag komen. Dan zullen wij de verzendkosten afhalen van het geretourneerde artikel". 
Denk over dat stukje nog eens na...
- - het stuk "Over ons"...herejezus. Niemand zit te wachten op jouw levensverhaal, jouw motivatie, jouw honden/dochters/cavia's en mottenballen of dat jouw dochters het leuk vinden om  in te pakken.
Dan nog de tegenstrijdige claims zoals "We zijn altijd 24/7 bereikbaar we doen dit voor onze klanten met liefde" en "Wij zijn in principe elke dag 24/7 geopend" (staat op dezelfde pagina)

Ik zal vast nog het nodige missen...

Daarnaast: taalvaudtjes, kleurgebruik en nog wat meer zaken die reed genoemd zijn
Ik zou ook opteren voor een andere domeinnaam, sinds wanneer zijn "stones" "happy"?
En wat heeft "art" er mee van doen? 
Ik snap dat de leuke domeinnamen reeds vergeven zijn, maar met een iets minder creatieve geest is er vast wel wat te vinden. (tevens zou ik de site een Nederlandse domeinnaam geven, Engelstalige domeinnamen met een .nl extensie vind ik altijd wat vreemd)
Om toch in de Engelse taal te blijven: cut the b*llsh*t inzake die ongefundeerde opmerkingen over "goed voor het hart" etc. Naar mijn idee is dat niet wetenschappelijk onderbouwd en slaat m.i. dus ook nergens op. Het valt bij mij in de categorie misleiding.

Inzake die stenen: er zullen vast mensen in dat verhaal over "goed voor hart/bloedvaten/geestelijke gezondheid, libido" trappen. Ik zou daar vanaf stappen (je bent nml. nr. xxxxxxxxxxx die dat soort praat op de site heeft. 
Wat interessanter is: herkomst, hardheid, gewicht en dat soort informatie. Veel werk? Ja...maar jij wou een webshop starten.

Qua securityheaders is nog e.e.a. te verbeteren, overweeg ook de HSTS preload en meer van dat soort zaken

Afijn, onder de streep zou ik zeggen: begin gewoon eens overnieuw, verdiep je in de eisen, plichten/rechten, verplichte zaken en al wat niet meer.
Wat er nu aan "webshop" staat is een knap staaltje amateurisme op topniveau.
 

aangepast door Hans van den Bergh
Promotie met link verwijderd, zie Forumregels
Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
40 minuten geleden, Gast zei:

Wat er nu aan "webshop" staat is een knap staaltje amateurisme op topniveau.

 

Bedenk dat het wellicht precies dat is. Een hobby die tot een webshop heeft geleid. Ik zag dat er al via Facebook en Instagram werd verkocht, dus wellicht is dat een beter perspectief.

Facebook First

 

En heeft Marvin vooral een landingspagina nodig om praktische zaken af te wikkelen, aan cross- en up-selling te doen (voor fans) en wat extra info te verschaffen op bijpagina's.

 

Wat is het Weens Koopverdrag eigenlijk? :huh:

aangepast door Hans van den Bergh
Link en verwijzing naar eigen site verwijderd

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0
(aangepast)
Zojuist, TwaBla zei:

 

Bedenk dat het wellicht precies dat is. Een hobby die tot een webshop heeft geleid. Ik zag dat er al via Facebook en Instagram werd verkocht, dus wellicht is dat een beter perspectief.

Facebook First

 

En heeft Marvin vooral een landingspagina nodig om praktische zaken af te wikkelen, aan cross- en up-selling te doen (voor fans) en wat extra info te verschaffen op bijpagina's.

 

 

Ken je nog andere goede voorbeelden van een simpele webshop?

 

Wat is het Weens Koopverdrag eigenlijk? :huh:


Het zal best dat een hobby tot een webshop leidt, dat wil niet zeggen dat een webshop niet aan de wettelijke eisen moet voldoen (en dat zijn er nogal wat)
Wil je je niet aan die eisen en juridische zaken houden dan moet je geen webshop nemen, vrij simpel.

Nogmaals: als ik zou willen dan zou ik de hele webshop leeg kunnen kopen en het kost me dan geen cent. Om maar iets te noemen....Of neem die Algemene Voorwaarden, simpelweg ongeldig omdat er geen downloadbare variant op de site staat. Moet je dat willen?
Of neem het retourrecht: geen retourformulier betekent niet 14 dagen  herroepingsrecht (zoals op de site staat) maar dat kan omwille van het ontbreken van dat formulier zomaar oplopen naar een half jaar of een jaar. Moet je dat willen? 
Dankzij het prutswerk op die site is de klant op meerdere fronten de lachende derde en als je de verkeerde "klant" treft dan kan je de zaak gelijk wel opdoeken (bovengenoemde gratis levering)
Wat zal dan het excuus van TS voor de rechtbank worden? "sja, het was een uit de hand gelopen hobbyprojectje onder de vlag van een KvK nr. en ik had geen idee van de regeltjes??" 
Niets juridisch afgedekt? Niet aan de eisen voldoen? Dan leg je 't gewoon af...

Kijk, het zal mij een rotzorg zijn of een ander die risico's wil nemen, TS vraag om een "scan" en krijgt mijn ongezouten mening. Wat hij/zij er mee doet is mij wel zalig. Als hij 't risico wil lopen dat ik (of een ander) bijv. de shop leegkoopt onder het mom van proletarisch shoppen (met de "goedkeuring" (lees: jurisprudentie) van de rechtbank dankzij ontbreken van informatie) dan is dat zijn goedrecht. 
Allleen niet janken als 't zover komt :) 

Ik ken zat andere webshops, maar die hebben ook schi*t aan de regeltjes, er is bijna geen webshop die de zaken (boven)gemiddeld op orde heeft.
Van mijn site weet ik dat het méér dan bovengemiddeld correct is én aan de huidige eisen voldoet (en ja, ik laat ongetwijfeld ook wel ergens een steekje vallen)
Kortom: mijn site is wel een aardig voorbeeld van hoe 't moet (even afgezien van layout etc., ik houd overigens van simpel, het KISS principe)

En het Weens Koopverdrag: een beetje info op https://iji.nl/weenskoopverdrag/
Als TS niet aan particulieren verkoopt dan heeft 't overigens geen nut, maar m.i. weet je vooraf nooit of er een B2C of B2B klant zich meldt.
 

aangepast door Skoander
Link naar reactie
  • 0
Zojuist, Gast zei:

mijn site is wel een aardig voorbeeld

 

Mod-commentaar: Je hebt signature ruimte, daar mag je je site vermelden, maak daar gerust gebruik van om je site te vermelden. Houd bij verwijzingen wel rekening met onze Forumregels, zodat het geen reclame of zelfpromotie wordt.

Succes & Groet, 

Hans (J.H.) van den Bergh, MSc BEc

HL-Deelnemer en -Moderator I Social Designer I Consultant Communicatie -, Innovatie - en Marketing-Strategie I Design Thinker Gediplomeerd Specialist Arbeidsrecht  Bedrijfsidee? Toets het gratis: HIERMEE!

Link naar reactie
  • 0
Zojuist, Hans van den Bergh zei:

 

Mod-commentaar: Je hebt signature ruimte, daar mag je je site vermelden, maak daar gerust gebruik van om je site te vermelden. Houd bij verwijzingen wel rekening met onze Forumregels, zodat het geen reclame of zelfpromotie wordt.

Dank, 

Maar ik ben niet van de fulltime zelfpromotie/sluikreclame d.m.v een signature. 

Sporadisch een keer de domeinnaam  laten vallen in een postgerelateerd verhaal, zoals in dit geval, kan ik zelden eens doen.

 

Blijkbaar niet de bedoeling... 

Link naar reactie
  • 0

Het probleem met de website is dat het amateuristisch overkomt (excuus voor het woord). Je kunt het beste kijken naar een goede wordpress template en/of een redesign van je website laten maken. 
In Nederland zijn we verwend dat de grote websites het vaak best wel goed op orde hebben. Wanneer je dan een website tegenkomt die er niet gelikt uitziet, dan ben je sneller geneigd om daar geen aankoop te doen. Je producten kunnen daarintegen wel gewoon goed zijn.

De website ziet er niet echt uit als een uitgebreide professionele webshop, maar meer ''ik verkoop een paar spulletjes''.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 150 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.