• 0

Concurrentie in Cadeau-markt

Samen met mijn broers wil ik een business beginnen in de cadeaumarkt. Het idee is om een campagne te beginnen rond onze verjaardagen:

 

Sinterjan: 5 maart

Sinterkees: 5 juni

Sinterarie: 5 september

 

Volgens ons is er nog ruimte in de markt. Okay, er zit een me-too element in, maar we kunnen ons onderscheiden met verschillende smaken pepernoten. Bovendien zullen wij ons personeel niet behandelen als knechten.

 

Waar moeten we op letten in ons businessplan?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

 

Let maar niet op hem. Hij is een beetje het kapoentje van de familie. Bovendien zit er schimmel tussen zijn cadeautjes. We gaan aan momentmarketing doen. Elke drie maanden een nieuw cadeaumoment. Ook willen we met verschillende doelgroepen werken. In maart mikken we op stelletjes, in juni op moeders en in augustus op vaders. Elk krijgt een eigen huisstijl: blauw, geel en groen. We hebben een broer die al veel ervaring heeft, en hij wil graag investeren want het is een groeimarkt.

 

Alleen denken we erover om de stoomboot in een sale and lease back constructie onder te brengen. Is dat verstandig?

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 126 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.