Ik wil een stuk grond van 323m2 + een kleine loods van 90m2 verhuren van privé aan mijn BV;
Klopt het volgende? :
Ik heb een berekening gemaakt met marktconforme tarieven en kom uit op een X bedrag per jaar;
Dit wil ik met terugwerkende kracht van de afgelopen 3 jaar doorvoeren en breng deze kosten opgeteld in rekening aan de BV ;
Ik stuur een rekening naar de BV voor ter beschikkingstelling van dit privévermogen, en zal de opbrengsten in privé dan in BOX1 onder overige inkomen aangeven;
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Holland091
Holland091
Hallo beste mensen;
Iemand ervaring met dit topic?
Ik wil een stuk grond van 323m2 + een kleine loods van 90m2 verhuren van privé aan mijn BV;
Klopt het volgende? :
Ik heb een berekening gemaakt met marktconforme tarieven en kom uit op een X bedrag per jaar;
Dit wil ik met terugwerkende kracht van de afgelopen 3 jaar doorvoeren en breng deze kosten opgeteld in rekening aan de BV ;
Ik stuur een rekening naar de BV voor ter beschikkingstelling van dit privévermogen, en zal de opbrengsten in privé dan in BOX1 onder overige inkomen aangeven;
Alvast dank voor een eventueel antwoord!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/74190-grond-loods-uit-priv%C3%A9-verhuren-aan-bv/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag