• 0

Geschikte partij vinden voor onregelmatige IT projecten

Hallo,

 

Regelmatig hebben wij een intern project waarvoor we programmeurs nodig hebben. Maar niet vaak genoeg om deze zelf permanent aan te nemen. Via internet zoeken naar een bedrijf levert niet op wat we zoeken.

 

Zijn er plaatsen waar je opdrachten uit kunt zetten om offertes te ontvangen van verschillende kleinere partijen? Het mag in binnen of buitenland zijn. Welke plekken zijn populair of hebben het meeste leven momenteel?

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

We hebben er een aantal gevonden in Nederland via Google inderdaad. Meer dan 3 of 4 reacties komen er niet en ook duurt het vrij lang voordat je daar bent. Rond 2015 hadden we 10-20 reacties op de eerste dag op één van die sites. Maar nu voelt een beetje uitgestorven dus. Vandaar dat ik mij afvraag welke plekken er momenteel populair zijn? Misschien is dat verschoven?

Link naar reactie
  • 1
Op 16-12-2022 om 13:30, Verdinko zei:

Zijn er plaatsen waar je opdrachten uit kunt zetten om offertes te ontvangen van verschillende kleinere partijen? Het mag in binnen of buitenland zijn. Welke plekken zijn populair of hebben het meeste leven momenteel?

Er zijn heel veel bemiddelingswebsites die precies dat doen. Enkele voorbeelden waar je kunt kijken:

 

Op 16-12-2022 om 13:48, Verdinko zei:

We hebben er een aantal gevonden in Nederland via Google inderdaad. Meer dan 3 of 4 reacties komen er niet en ook duurt het vrij lang voordat je daar bent. Rond 2015 hadden we 10-20 reacties op de eerste dag op één van die sites. Maar nu voelt een beetje uitgestorven dus. Vandaar dat ik mij afvraag welke plekken er momenteel populair zijn? Misschien is dat verschoven?

Er is een tekort aan goed opgeleide ontwikkelaars. Een aantal jaren geleden kon je uit meerdere kandidaten kiezen en tegenwoordig kunnen kandidaten uit meerdere opdrachten kiezen.

 

Hou er ook rekening mee op welk moment je een oproep open zet. Veel freelancers werken voor opdrachtgevers die contracten hebben die tot 31 december lopen. Die freelancers zoeken nieuwe opdrachten die in januari beginnen en reageren niet op een oproep om bijvoorbeeld in november ergens aan de slag te gaan.

 

Je hebt niets gezegd over het soort project het gaat en wat voor mensen je zoekt. Ik zou dat wel leuk vinden om te lezen. Misschien heb ik dan nog wel een goede tip voor jullie.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 143 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.