Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MoPaDeBoTo
MoPaDeBoTo
Ik een offerte gemaakt voor een klant. Klant is akkoord gegaan met de offerte. De werkzaamheden heb ik nu al 3x ingepland en al deze 3x heeft de klant op het allerlaatste moment afgezegd omdat de voorbereidende werkzaamheden die de aannemer moet doen nog niet klaar zijn. Omdat zo kort van te voren wordt afgezegd heb ik geen ander werk naar voren kunnen halen of ander werk kunnen zoeken en al de 3 weken thuis gezeten. Hierdoor heb ik nu al 3 weken inkomsten verloren. De schade is per week ongeveer € 5000. In totaal nu al bijna € 15.000. Zou ik mijn klant hier verantwoordelijk voor kunnen stellen? Ik heb helaas geen algemene voorwaarden.
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag