• 0

Eigen bikinimerk: hoe beginnen/starten als ondernemer?

(aangepast)

Hi,

Mijn naam is Kelsey en ik zit in mijn laatste jaar van de studie bedrijfskunde. Ik weet nog steeds niet wat ik hierna wil gaan doen, maar heb wel een droom. Ik zou heel graag een eigen bikinimerk willen beginnen en dan alleen voor vrouwen. Alleen weet ik niet goed waar ik moet beginnen met uitzoeken.

Ik heb gelezen dat jullie veel kennis hebben over het ondernemen en vraag ik daarom jullie hulp. Waar kan ik het beste beginnen met bijvoorbeeld het maken van een ondernemingsplan en het ontwerpen etc. 

 

Groet

aangepast door Mikky Vrolijk
Titel aangepast
Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0
(aangepast)

Een bikinimerk voor mannen is anders een redelijk unieke niche. :cool: Kijk eens naar Kinky Boots.

 

Welkom op HL Kelsey...

 

Wat is je drijfveer? Wat breng je mee? Heb je een ontwerperskijk op badkleding? Zie je een gat in de markt? Wil jij voor badkleding zijn wat Joe Merino is voor truien en Mr Marvis voor shorts? Kun je zelf goed kleding maken? Heb je kapitaal dat moet renderen? Heb je Etsy al bekeken? Wil je een beachshop beginnen?

Algemeen advies is om schoolkennis te combineren met enkele jaren praktijkervaring, zodat je de werkelijke ins & outs van de sector en het gekozen businessmodel (D2C?) een beetje leert kennen.

aangepast door TwaBla
Etsy toegevoegd

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 225 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.