Na 10 jaar weer eens een update

Aanbevolen berichten

Helaas was mijn eerste topic op Higherlevel gesloten, anders had ik daar gereageerd. In het kort:

- In 2013 heb ik zowel vanuit het UWV als op dit forum veel nuttige informatie gekregen.

- Op 25 februari 2013 ben ik zonder inschrijving naar de KVK gegaan en kwam ik met inschrijving terug.

- Vandaag is het 25 februari 2023.

 

Nu kan ik dus met een gerust hart zeggen dat ik 10 jaar als zelfstandig ondernemer aan het werk ben. Beginnend in de crisis, waar elke klant uit 6 offertes de goedkoopste uit kon pikken, tot een klantenkring (voornamelijk in het spreekwoordelijke "rondje om de kerk") die alleen bij mij een prijs op vragen vanwege de positieve geluiden in mijn regio. Iets waar ik 10 jaar geleden alleen maar op hoopte.

 

In die 10 jaar tijd (ik werk nog steeds alleen, nog geen behoefte aan personeel) heb ik vooral een persoonlijke groei ervaren. Op dus naar de volgende 10 jaar.

 

Aangezien ik destijds veel aan dit forum heb gehad kon ik het niet laten om hier weer eens iets te laten horen.

Link naar reactie
(aangepast)

Gefeliciteerd met 10 jaar schilderen. In januari 2013 ben ik  met mijn schoonmaak activiteiten begonnen na bijna 3 decennia in de fotografie waar jammer genoeg de laatste jaren geen droog brood in te verdienen was.

 

Voor mij dit jaar dus ook een soort jubileum.  Inmiddels wel aan het afbouwen, 40 jarig jubileum als ondernemer ga ik dus net niet halen.

 

Fijn dat het goed gaat, kwaliteit leveren betaalt zichzelf altijd uit.

aangepast door henkh
tikfout
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 173 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.