• 0

Allround ERP/administratiepakket gezocht voor startende detacheerder

Goedemiddag ondernemers. Samen met een partner gaan wij een BV oprichten in de detachering. Wij zijn tot op heden altijd in dienst  geweest, en hebben geen ervaring als administratief medewerker. Naar verwachting zouden wij per het einde van het jaar op 10 medewerkers zitten, en komend jaar tussen de 20 en 30. De organisatie zal meerdere BV's hebben onder de holding. De business zal volledig zijn op basis van facturabele uren/dagen, dus urenregistratie en HR zijn erg belangrijk. Vooralsnog zal alle omzet in Nederland gegenereerd worden.

 

Ik zou graag advies willen ontvangen over een ERP/administratiepakket dat geschikt is voor een organisatie in de professionele dienstverlening (urenbusiness), en mee kan groeien met de organisatie. Ik hoor vaak verhalen over organisaties waar de IT architectuur een lappendeken is van verschillende pakketten die niet met elkaar praten, en wil dit graag vanaf het begin goed en toekomstbestendig inrichten. Om die reden zoek ik advies.

 

- Welke leverancier van een allround pakket met goede prijs-/kwaliteitverhouding kunt u mij aanraden?

- Welke modules zal ik nodig hebben? Als er over nadenk zie ik m.n. accounting/boekhouding, HR, CRM en facturatie. Mis ik iets?

 

Bij voorbaat veel dank voor uw/jullie reactie(s).

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

0 antwoorden op deze vraag

Er zijn nog geen antwoorden op deze vraag

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.