Ik heb een jaar een eenmanszaak gehad voor het uitvoeren van tuinwerkzaamheden en ben inmiddels weer in loondienst. Rest me nog de aangifte inkomstenbelasting.
Ik loop vast op het volgende:
Het totaalbedrag bij 'Winstberekening' (€ 0) is niet gelijk aan het bedrag bij 'Winstberekening volgens Winst-en-verliesrekening' (€ 32.903).
Controleer de bedragen die u eerder in de aangifte voor Woodheart hebt ingevuld.
Maar ik krijg de fout er niet uit. Mijn jaaromzet was 32.903 en ik heb verder geen aftrekposten etc.
Ik snap niet helemaal hoe het werkt.
Het is duidelijk dat ik tuinman ben en geen fiscalist ;)
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
woodheart
woodheart
Hallo allemaal,
Ik heb een jaar een eenmanszaak gehad voor het uitvoeren van tuinwerkzaamheden en ben inmiddels weer in loondienst. Rest me nog de aangifte inkomstenbelasting.
Ik loop vast op het volgende:
Het totaalbedrag bij 'Winstberekening' (€ 0) is niet gelijk aan het bedrag bij 'Winstberekening volgens Winst-en-verliesrekening' (€ 32.903).
Controleer de bedragen die u eerder in de aangifte voor Woodheart hebt ingevuld.
Maar ik krijg de fout er niet uit. Mijn jaaromzet was 32.903 en ik heb verder geen aftrekposten etc.
Ik snap niet helemaal hoe het werkt.
Het is duidelijk dat ik tuinman ben en geen fiscalist ;)
Alvast dank voor je hulp.
Sander
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/75556-verschil-winstberekening-%E2%82%AC-0-is-niet-gelijk-aan-het-bedrag-bij-winst-volgens-wv/Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag