• 0

sollicitatie spam

Onlangs ontvingen wij vlak achter elkaar twee solicitaties per e-mail. In eerste instantie hebben wij hieraan geen aandacht besteed omdat betrokkenen een financiele achtergrond hadden en dus weinig voor ons konden betekenen. Omdat we altijd even reageren op sollicitaties had ik mij voorgenomen om vandaag onze reactie te geven. Bij het openen van de berichten viel mij op dat beiden berichten dezelfde tekst bevatten, behoudens de naam, de cv's de zelfde opmaal, font, beiden in .pdf en ook nog eens dezelfde emailadressen bevatten fianancial@mail15.com.

 

Zijn er meer ondenemers benaderd of zit hier iets anders achter?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

12 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb hem ook Edward, bij jou ook namens "Hicham el I" (achternaam door mij weggehaald)? Het is een virusvrije mail en directe aanleiding voor spam zoals Ilja aangeeft zie ik niet. Vreemd :)

 

Hicham .. en Annemarie ..., inderdaad. Heel vreemd.

 

Ik zat zelf te denken aan een PDF virus, maar waarom kloppen de telefoonnumers dan die betrokkenen hebben opgegeven?

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie
  • 0

Geautomatiseerde dienst om aan de sollicatieplicht te voldoen? Profiel invullen en automatisch periodieke gerichte sollicitatie e-mails, nooit meer kans op korting op je uitkering.

 

Goedkeuren kan ik het niet, wel zeg ik: briljant! En zo verzint men telkens weer nieuwe dingen om aan het 'systeem' te ontkomen :D

http://www.mediabattery.com | http://www.startupidentity.nl

visual identity, webdesign & -development, tv consultancy and music artists support

Link naar reactie
  • 0

Eh Edward, misschien een open deur, maar waarom die persoon niet bellen en het hem/haar vragen? Gewoon uit nieuwsgierigheid, want het is wel erg mysterieus. Of niet, en inderdaad een visactie. Maar ja, dan moet 'ie wel een visacte hebben ;)

 

[wakker worden] on second thought, als het echt een spamactie is, dan kost het je tijd en krijg je meer spam. Vergeet dus maar even mijn briljante ingeving. [/wakker worden]

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 256 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.