Re:HL Nieuwjaarsborrel in Den Haag

Aanbevolen berichten

Jammer dat ik er de 2e niet was, maar toen heb ik mijn haar laten fohnen door Orkaan Delta ;D

Aanstaande vrijdag kan ik helaas ook niet ...

 

wie heeft de eer/lef om de HL-nieuwjaarsborrel te plannen?

IK ! Maar dan wordt het wel Den Haag ...

 

De datum is dan 6 januari !?!?!

 

 

 

6 januari Den Haag lijkt me een goed plan.

Passie voor ondernemerschap en crowdfunding en HL-er van het eerste uur.

Link naar reactie

Goh... hoe heet die leuke kroeg nou ook al weer vlak bij Pepijn... Daar waar zie al die lekkere biertjes hebben en die pindaschillen op de vloer? Bestaat die nog of is die ook van meneer K..? Is dat misschien een leuke lokatie?

 

Niet duidelijk welke je precies bedoelt, maar het ondernemerscafe ligt ook op kruipafstand van Pepijn en dat is officieus gebombardeerd tot stamkroeg van Higherlevel. Niet in de laatste plaats vanwege de goede relatie met het bediend personeel. ;)

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Ik vraag me af of we niet een deel van het geld dat via de overheid in HL wordt gestoken, kunnen gebruiken om een rekening te openen bij het Ondernemerscafe.

 

Ik bedoel, laten we eerlijk wezen: aan de bar komen de beste innovatieve ideeen naar boven en worden samenwerkingsverbanden gesmeed die de Nederlandse economie ondersteunen.

 

Toch? ;D

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Goh... hoe heet die leuke kroeg nou ook al weer vlak bij Pepijn... Daar waar zie al die lekkere biertjes hebben en die pindaschillen op de vloer? Bestaat die nog of is die ook van meneer K..? Is dat misschien een leuke lokatie?

Dat is cafe Labyrinth, maar bestaat helaas al wat langer niet meer. En die lekkere biertjes waren oa "La Chouffe"....

Get the software you need.

Link naar reactie

hoi Hl'ers,

 

Ik ben nog relatief nieuw hier, maar het lijkt me leuk om ook te komen, en dh is voor mij een thuiswedstrijd natuurlijk.

Wat betreft een lokatie, cafe de bieb (vlak bij de paleistuinen) is ook leuk, en ze hebben lekkere biertjes daar, parkeren en aanrijden is ook goed te doen trouwens.

 

Nou ik zie jullie iig de 6e

 

Groetjes martijn

 

Link naar reactie

Ik vraag me af of we niet een deel van het geld dat via de overheid in HL wordt gestoken, kunnen gebruiken om een rekening te openen bij het Ondernemerscafe.

 

Dat zou eigenlijk wel eens mogen ja. Misschien kan het enorme inverdien-effect aan accijnsen de overheid nog wel extra overtuigen van dit geweldige plan :)

 

Maareh, 6/1 in DH lijkt me gezellig hoor :)

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Na de Jingle Bells Kerstkransen op weg naar de oliebollen en appelflappen voor a fabulous 2006 !

 

Ook in 2006 is er elke 2e week van de maand een HL-borrel. Per maand zal de locatie bekend zijn.

 

De HL NIeuwjaarsborrel is op vrijdag 6 januari 2006 in in het Ondernemerscafé In Den Haag

 

Wij wensen iedereen een Big Bang eindejaarswisseling en een ondernemend 2006 !!!

 

Iedereen is welkom op de Nieuwjaarsborrel HL op 6 januari 2006 vanaf 17.00 uur.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    0 leden, 106 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.