• 0

Bio Med City event

Bio Med City organiseert op 21 maart in Groningen voor Noord-Nederlandse starters een evenement : Van kennis naar markt!!

Doelgroep is de potentiële starter in life sciences. Het accent ligt op kennisbescherming en financiering. Meer weten ? E-mail dan naar molecuultje. ???

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

  • 0

hehe, tof molecuultje dat je van ons forum gebruikt maakt en dat je ideeën geeft.

Ik zou het nog toffer vinden als de mensen hun vragen hier stellen i.p.v. jouw direct te mailen... Kan iedereen mee profiteren van je kennis..  ;)

 

en oh ja, nattuurlijk van harte welkom op ons forum!  :)

 

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
  • 0

Ik geloof dat Groningen wel actief is in het promoten van bedrijven die gebruik maken van de kennis van de universiteit. ik begrijp dat de RUG holding daar erg actief in is. Tineke Looijenga is daar een goede contact persoon voor.

Link naar reactie
  • 0

Wat ik leuk vind aan Bio Med City is dat alle belangrijke actoren samenwerken. de RUG, het Academisch Ziekenhuis, de Gemeente, de KvK en de NOM (volgens mij zijn ook de ABN-AMRO en Johnson & Johnson betrokken). Kortom wetenschap, bedrijfsleven en overheid werken mooi samen in dit initiatief. Ik ben er nog niet gweest, maar ga dus binnekort wel een kijkje nemen in groningen. ::)

Je reis naar de toekomst wordt een succes als je alleen die dingen uit het verleden meeneemt die je positieve energie geven. Michael Lewis, 2000.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    11 leden, 308 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.