Ik heb een vraagje met betrekking tot de inkomstenbelasting.
Als iemand in 2004 teveel loon heeft ontvangen van een uiterkingsverstrekker en dit gedeeltelijk terug heeft betaald in 2005, hoe moet dit dan worden verantwoord in de IB box 1??
Ik zelf denk dat het totaal van de betaalde gelden neagatief moet worden ingevuld. Alleen is er sprake van bruto loon dat terugebetaald moet worden. Hoe zit het dan met de Loonbelasting en dergelijke???
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
polden
polden
Hallo allemaal.
Ik heb een vraagje met betrekking tot de inkomstenbelasting.
Als iemand in 2004 teveel loon heeft ontvangen van een uiterkingsverstrekker en dit gedeeltelijk terug heeft betaald in 2005, hoe moet dit dan worden verantwoord in de IB box 1??
Ik zelf denk dat het totaal van de betaalde gelden neagatief moet worden ingevuld. Alleen is er sprake van bruto loon dat terugebetaald moet worden. Hoe zit het dan met de Loonbelasting en dergelijke???
Nou ik hoop dat iemand me raad weet te geven.
Groeten Pascal
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7601-negatief-loon/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag