HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

Mijn enthousiasme werd al wat minder toen de toenmalige moderatoren besloten het woord 'startende' uit de titel te halen

 

Maar waarom zetten we dat "Startende" er dan niet weer voor? Maar gaat het dan over een startende ondernemer of over een startende onderneming? Dat eerste is wel leuker denk ik.

 

is onder de aandacht bij de mods....

DenariusAdvies: Tax | M&A | Legal

Link naar reactie

Helemaal met je eens Christine. Herstarters zijn voor mij ervaren ondernemers...

 

En ik vind het helemaal leuk als startende ondernemers die hier veel hebben opgestoken leuke media-aandacht krijgen. ;D

 

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

 

...

Mijn enthousiasme werd al wat minder toen de toenmalige moderatoren besloten het woord 'startende' uit de titel te halen en enkele HL'ers die al jaren ondernemer zijn hun media-aandacht hier deelden voor wat extra exposure.

...

 

Ik zie op de eerste pagina veel HLers die al een tijd de 'starters' status ontgroeid waren... ;)

 

(Ik was geen mod in die tijd trouwens dus verder daar geen mening over.)

r.i.p. Fred Wiersma | IN MEMORIAM

Link naar reactie

Sommige dingen veranderen nooit, dus - Romano's persberichtje wordt opgepakt door het kwaliteitsmedium "De Weekkrant", en dat moet weer in dit draadje gemeld worden...

 

*zucht*

 

Is hier niet het reuzen en kneuzen systeem voor i.p.v. Romano publiekelijk af te zeiken?

 

Je kan lullen wat je wil maar Romano flikt het wel weer om de media te halen en daar kunnen menig een puntje aan zuigen.

Link naar reactie
Je kan lullen wat je wil maar Romano flikt het wel weer om de media te halen en daar kunnen menig een puntje aan zuigen.

 

Heb je op de link in mijn bericht geklikt? De Weekkrant is een medium waar iedereen zijn eigen 'nieuws' kan publiceren...

 

Edit: in december vorig jaar had hij trouwens ook te melden dat een persbericht door De Weekkrant was overgenomen en dat is door de admins verwijderd vanwege 'spam'. Ik zou willen dat we een puntje konden zuigen aan zijn vermogen te leren van eerdere fouten...

Link naar reactie

Tip voor andere starters...

 

Heeft u een bericht dat u wilt delen, of een evenement dat u op wilt laten nemen in de agenda? Plaats op deze site dan uw eigen nieuwsbericht of agenda-item en laat de bezoekers van dé Weekkrant weten wat u belangrijk of interessant vindt. Wilt u meer kwijt? Maak dan uw eigen online krant en verstuur deze naar uw abonnees.

 

...maar ga asjeblief niet al dat non-nieuws op HL plaatsen. Lijst een afdruk in en geef die aan je moeder!

 

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

mooi interview door Omar Kbiri met ondergetekende, en natuurlijk ook higherlevel wordt genoemd, juist vanwege het delen van kennis, zoals we hier doen...

 

zie: http://kbiri.nl/wordpress/2009/08/edo-van-santen-jonge-mensen-zijn-bang-om-hun-ideeen-te-delen-thx-edovansanten/

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

Je kan lullen wat je wil maar Romano flikt het wel weer om de media te halen en daar kunnen menig een puntje aan zuigen.

 

Heb je op de link in mijn bericht geklikt? De Weekkrant is een medium waar iedereen zijn eigen 'nieuws' kan publiceren...

 

 

Persoonlijk vind ik dat slim gebruik maken van de mogelijkheid om gratis reklame voor jezelf te maken.

 

Iedereen stuurt toch wel eens een ingezonden stukje naar de krant in de hoop dat men het plaatst en zo weer gratis reklame krijgt voor jezelf cq bedrijf?

 

Ik ken een zangeres die op vakantie ging naar Amerika (prive) wel heeft ze even een pers bericht verstuurd met de mededeling dat zij naar amerika ging om te zinggen (ja op de camping) het nieuw werd al snel overgenomen door de provinciale radio en televisie zenders...

 

Kijk dat is slim gebruik maken van de media....

 

sta je even weer in de kijker...

 

Dus laat onze grunniger ondernemer lekker zijn gang gaan...

 

toedeloe..

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie

Je kan lullen wat je wil maar Romano flikt het wel weer om de media te halen en daar kunnen menig een puntje aan zuigen.

 

Ik zou willen dat we een puntje konden zuigen aan zijn vermogen te leren van eerdere fouten...

 

hmmm, leer momentje, plaats over een half jaar weer een artikel over zelf, en acuut praat iedereen weer over je....

hmmmm, zo raak je niet vergeten (knipoog)

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie

..

 

Ik ken een zangeres die op vakantie ging naar Amerika (prive) wel heeft ze even een pers bericht verstuurd met de mededeling dat zij naar amerika ging om te zinggen (ja op de camping) het nieuw werd al snel overgenomen door de provinciale radio en televisie zenders...

 

Kijk dat is slim gebruik maken van de media....

...

Dat is zeker slim! Op zo 'n manier bereik je wellicht kranten en radio....maar via berichten bij dit subforum bereik je de kranten en radio niet....en voor ondernemers is het verder niet relevant. Zoals bv op nu.nl vermeld worden, DAT is nou echt goed en zeker het posten hier de moeite waard!! :) Maar zelf ergens wat posten...tja dat kan iedereen...lijkt me dan niet relevant om dat hier te posten....dat is niet iets wat veel moeite heeft gekost om voor elkaar te krijgen ofzo.

Link naar reactie

@anna82

 

tja.... zo had ik het nog niet beken.

 

Ik dacht gewoon hl,ers in de media, maakt niet hoe, je er in komt..

 

staat toch ook nergens beschreven?

spelregels hoe je als hl-er in de media komt... misschien wel even iets om dat toe te voegen dan krijg je ook geen "ONZIN" posten...

 

 

 

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie

zo eens even kijken

 

topic heet HL-ers in de media.

 

media betekent toch:

dagbladen

weekbladen

radio

tv

internet

en dan maakt het toch niet uit of het een landelijk iets is of dat het een plaatselijk medium is?

 

Of is in jullie ogen Media alleen maar: telegraaf, NOS, een of ander vaag misschien wel zeer belangrijk blad voor bepaalde branche.

 

Nou sorry hoor maar dat staat hier nergens te lezen maar als jullie dat bedoelen ZEG DAT DAN.....

 

VERANDER DAN DE TITEL IN hl-ERS IN DE NOS,TELEGRAAF, AD VAKBLAD VAN PROF. IN DE WEETNIET KUNDE ENZ.

 

maar ga dan niet moeilijk doen over iemand die dan een artikel hier neer zet die in de weekkrant heeft gestaan wel of niet zelf geplaatst.

 

toch.

 

Kijk in feite zijn wij hier allemaal schuldig aan het bewust plaatsen van een artikel in de media, zijn we allemaal mediageil,

 

waarom? een ieder die zijn of haar mening op dit forum zet is BEWUST bezig met ZICHZELF in de media te plaatsen.

 

Ja echt waar, want als ik diverse moderators mag geloven (en dat doe IK ) schijnt dit forum zeer snel te worden opgepakt door ......................juist GOOGLE. dus als je maar vaak je mening op dit forum zet, komt je naam steeds vaker op google voor.

 

DUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

 

conclusie? wie is nu dan verkeert bezig??

 

iemand die bewust de krant opzoekt met een ingezonden stukje?

 

of iemand die maar blijft door emmeren op dit forum....

 

nou kom maar weer op met die kneuzen.

 

die boeien me geen enkele biet, maar goed voor heel veel mensen hiero is het status om zoveel mogelijk reuzen te verzamelen.. boeien!!!

 

Liever mijn eigen ongezouten mening te geven dan een ander in zijn.ko...... naja laat maar!!!

 

toedeloe

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie

@anna82

 

tja.... zo had ik het nog niet beken.

 

Ik dacht gewoon hl,ers in de media, maakt niet hoe, je er in komt..

 

staat toch ook nergens beschreven?

spelregels hoe je als hl-er in de media komt... misschien wel even iets om dat toe te voegen dan krijg je ook geen "ONZIN" posten...

 

 

 

kneus    18-08-2009    Compensatiekneus - eerst lezen en dan je mond opentrekken.

 

Mag ik MISSCHIEN een bepaalde visie op iets hebben... en daarna het anders bekijken...

 

Heeft volgens mij niet mee te maken of ik eerst lees of niet maar meer een manier van opvatten...

 

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie

@ boerenfluitje

 

Wat ik jammer is vind is dat je meerdere keren je ongenoegen hebt geuit en zodanig kneuzen hebt verzameld. Had je maar een aparte topic geopend en daarin je mening geven.

 

Dit vervuilt alleen dit topic. Alhoewel ik moet toegeven dat jij niet de enige bent.

 

Dit is mijn mening en ik laat het hierbij.

If at first you don't succeed try again

Link naar reactie

weet ik maar daarom hoef ik niet te wachten met mijn menig te geven en zeker niet als ik een kneus krijg met de tekst: zatte zwetskous.

 

Een kneusje is ook maar iemand's mening, net als jij er 1 hebt. Niet zo moeilijk over doen... ;)

 

klopt heb ik ook geen problemen mee hoor.. ;D

 

maar laten ze dan wel even hun naam erbij zetten, is wel zo stoer...

 

toedeloe

zo, nu eerst even een glaasje melk

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 236 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.