Jump to content
Karen

HL-ers met hun onderneming in de media!

Recommended Posts

Yess! Gisteren een thuiswinkel award gewonnen met onze webshop!

 

Thuiswinkel Award Publieksprijs XS Consumentenelektronica 2013 in the pocket! ;D

Share this post


Link to post
Share on other sites

super!

 

ik stond vandaag/gister in het lokale krantje met een erg leuk stuk, helaas staat het weer niet online.

 

Opmerkelijk : slechts een oplage van 2000 maar ik heb meer reacties gehad dan op de krant met een oplage van 80.000!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

proficiat!

 

:) zelfmaakmodestraat is ook niet echt iets wat lekker bekt! en je hebt gelijk daar sluit je dan veel zaken mee uit. Nou ja, als jullie me ooit zoeken: ik zit in de naaistraat! ;D

avenue Le Fourniture klinkt beter, maar of je dat er doorheen krijgt...

net als in Rotjeknor zijn nederlanders gek op platte bijnamen, in Rotterdam heet de 'Beurstraverse' tot grote ergernis van de eigenaren nog steeds 'Koopgoot' en sterker nog: meeste weten die eerste niet eens...


"zoek het maar uit"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Higherlevel.nl in de media....

 

Belastingdienst maakt het wel leuker voor ondernemers:

 

actief zijn binnen drie communities waar ondernemers vragen kunnen stellen. Die communities zijn Goeievraag, Hallo en Higherlevel.

 

Van deze drie online communities is de laatste (de oudste, grootste en meest actieve) overigens veruit de beste bron voor fiscale informatie voor ondernemers. Daar zijn naast de Belastingdienst, UWV en Antwoord voor bedrijven ook veel deskundige ondernemers actief die hun kennis daar (gratis) delen.

 

 

@Karen.... Dank voor dit compliment. Ik ben trots en blij met iedereen die ons forum tot een succes maken!


Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Mikky You're welcome

Maar eh, volgens mij heb ik gewoon de waarheid opgeschreven. ;D


Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yess! Gisteren een thuiswinkel award gewonnen met onze webshop!

 

Thuiswinkel Award Publieksprijs XS Consumentenelektronica 2013 in the pocket! ;D

 

Leuk zeg...proficiat! Hebben jullie actief klanten gevraagd om op jullie te stemmen?


Op zoek naar een stijlvolle leren laptoptas?

Share this post


Link to post
Share on other sites

De power van de krant..

 

Maar wat gebeurt er wanneer de journalist aan fact-checking doet?

 

"Alle servers van Google staan in Amerika."

 

Volgens mij staat er een groot serverpark in Eemshaven.

 

"Ondertussen werkt Google aan iets soortgelijks."

 

Dat is al op de markt en heet Google Chromebox. Vooralsnog gericht op de zakelijke markt, maar oh zo makkelijk te verpakken voor particulieren. En waarschijnlijk zijn die dozen al hun hoogtepunt voorbij, want met een Google Nexus (of een iPad) doe je sowieso al heel veel in de cloud.

 

Hoe dan ook, een doosje dat toegang geeft tot applicaties in de cloud is zo briljant niet meer. Dat was al in 1993 een visie van Oracle: de thin client.


Als je wil weten wat we eigenlijk eten... watch mee!  

Share this post


Link to post
Share on other sites

HandTrux was bij Carlo en Irene in Life4you. Misschien dat jullie meelezen met onze ontwikkelingen. Zie hiervoor de blog op dit forum:

 

https://www.higherlevel.nl/extra/columns/view/511

 

Ons product was te zien bij Carlo en Irene in Life4you en ze waren er erg positief over. Irene wilde hem hebben voor haar zoontje Tijn. Beter kan je het niet hebben. Ik moet nog even wachten tot ze de aflevering online zetten voor betere beelden maar hier zijn wat foto's en een youtubefilmpje die ik met mijn telefoon heb gemaakt.

 

 

HandTrux_bij_calro_en_irene_life4you_3.jpg

 

HandTrux_bij_calro_en_irene_life4you_2.jpg

 

HandTrux_bij_calro_en_irene_life4you_1.jpg

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=cEVUDyVQcA8

Share this post


Link to post
Share on other sites

Even een puntje van aandacht van de topicstarter. Want na tijden een privé-massage-draadje te zijn geweest, lijkt het nu een bloot-is-oke-draadje te worden. Daar heb ik verder geen mening over, maarr...

 

De insteek bij de start van dit draadje was dat je het als HL-er hier kunt delen als je met je BEDRIJF aandacht krijgt van de media (en wij je dan kunnen complimenteren over je bedrijf). Hierbij daarom aan Herman het verzoek je voortaan te beperken tot media-berichten over je fantastische tilapparaat. Alvast bedankt voor je begrip.


Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok Karen

Dus: HLers met hun bedrijf in de media.

 

Overigens is er een enorme toevlucht van kijkers op onze product website, (en kopers) maar goed dat valt dan weer onder reclamemaken en dat hoort ook niet op HL.

 

Gesnopen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ha Herman, dank voor je begrip en hierbij dan maar meteen een officieel verzoek aan de dames en heren moderatoren:

 

Kunnen jullie de draad omdopen in: HL'ers met hun bedrijf in de media?

 

Mijn dank is bij voorbaat zeer groot. ;D


Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alvast een kijkje in een locale krant van aanstaande donderdag.

 

Met dank voor inzenden: Joop de Kock

 

Auteur: Helga Boudestein

Leidschendammer Joop de Kock heeft onlangs de Gas Terraprijs Energieprijs gewonnen met zijn revolutionaire uitvinding RestEnergy. Een nieuwe techniek die restwarmte omzet in bruikbare elektriciteit. Veel euro’s heeft het de in Voorburg geboren en opgegroeide De Kock nog niet opgeleverd. “Maar, daar is het mij ook niet om te doen”, verklaart de gedreven De Kock, “waar dan wel om? Ik hoop de wereld een stukje beter achter te laten dan ik hem aantrof.”

 

“De auto is eigenlijk een dure kachel. Hij maakt meer warmte dan dat ie van A naar B rijdt. Al sinds de uitvinding van de brandstofmotor leeft de wens om die warmte om te kunnen zetten in bruikbare elektriciteit. Ik heb nu de manier gevonden om dit te doen”, doceert De Kock.

Het is niet zijn eerste uitvinding. “Van jongs af aan ben ik bezig met de elementen en het uitvinden.” Zo heeft de Leidschendammer ook de vliegende boot op zijn naam staan. “Het principe was er al. Alleen heb ik een klep bedacht waardoor de techniek in praktijk kan worden gebracht. Waarom dat nog niet is gebeurd. Ik vond het uit in 2009. Het was het begin van de crisis en daarmee was de uitvinding meteen gedoemd om geen investeerder te vinden.”

Het is een frustratie die op al zijn ontdekkingen van toepassing is, maar waarmee hij nu hoopt af te rekenen. “Het winnen van de Gas Terraprijs heeft in elk geval deuren geopend.” Zo mag de Leidschendammer zijn zegje doen in de Tweede Kamer over duurzaamheid en is hij toegetreden tot Entrance, een proeftuin voor duurzame energiesystemen, dat met geld van het bedrijfsleven in het leven is geroepen.

“Mensen komen nu naar mij toe. Ik hoop dan ook een panel in het leven te roepen voor uitvinders. Nederland is een verschrikkelijk slim landje. Alleen wordt er door de overheid niets mee gedaan. En dat terwijl het echt 1 over 12 is. Ik heb nu bijvoorbeeld contact met een jongen uit Zutphen. Door zijn uitvinding is het mogelijk om 30 procent meer rendement uit zonnepanelen te halen. Een miljardenbusiness maar hij kan nergens met zijn product terecht.”

 

Donderdag 10 oktober, de Dag van de Duurzaamheid, speelt de Leidschendammer een belangrijke rol. Tijdens Duurzame Dates, een netwerkevenement van onder andere het IVN en de gemeente Rotterdam, overhandigt De Kock een koffer vol Zuid-Hollandse initiatieven aan Alexandra van Huffelen, wethouder van Rotterdam. Het is de bedoeling dat deelnemers met opvallende innovatieve oplossingen worden gekoppeld aan experts die een persoonlijk advies geven om het idee uiteindelijk te verwezenlijken.

 

De Kock zet zich hier graag voor in. “Willen we het milieuprobleem oplossen dan moeten we out of the box denken en eindelijk initiatieven durven nemen.” Daarbij werkt het volgens hem niet om met het bestraffende vingertje te wijzen. “Stimuleren werkt veel beter”, aldus de man die zijn uitvindingen alleen verder ontwikkeld als ze ook duurzaam zijn. “Ook moeten we van het idee af dat duurzaam niets oplevert. Ik hoef er niet rijk van te worden, maar het is mooi als ik wat verdien. Want van complimentjes alleen kan ik immers geen brood kopen.”

 


Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • On this forum all subjects are discussed related to entrepreneurship.

    Growing together with other entrepreneurs

    ✓     Ask your entrepreneur questions

    ✓     Share your answers

    ✓     Low profile

    ✓     Transparant

    ✓     At your convenience

    ✓     Always based on relevance, substance and expertise

    Bring your business plan to a higher level!

×

Cookies on HigherLevel.nl

Cookies are necessary for Higherlevel.nl to function properly. By using HigherLevel.nl you declare to have read and accepted our terms and conditions.

 More information   I accept