HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

Laat ik nu eens die jongen uit Zutphen zijn :)

 

Inmiddels druk bezig met Joop om dingen voor elkaar te krijgen! Natuurlijk zijn we er nog niet, maar maken wel vorderingen.

 

Met dank aan de offline meeting, waar we elkaar voor het eerst hebben gezien!

 

 

www.ca-electronics.com

Link naar reactie

Tsja, dit is misschien wel de moeite waard om een leermomentje uit te halen!

Daarom hebben Rogier en ik besloten om ons traject naar succes te verslaan op higherlevel.

Met het geweldige idee van Rogier, mijn ervaring van hoe het niet moet en ondersteuning van peter en wie zich geroepen voelt natuurlijk denk ik op deze manier een meerwaarde voor het forum te bieden.

De contacten zijn geboren door higher level ,dus hier hoort het thuis!

Snel meer op het blog gedeelte dus!

;D

www.restnrg.com

Link naar reactie

Oh ja, nav mijn kerstvideo stond ik met mijn bedrijf in de Waterweg bijlage van het AD (klein stukje) en in de Maassluise Schakel (groter stuk incl filmstill). Best leuk :)

best leuk? was een hele gave kerstvideo!

 

Bedankt!

Had eigenlijk gehoopt dat het De Wereld Draait Door zou halen, maar die zenden nooit uit in die periode ;-)

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie

Alweer een aantal dagen geleden, een artikel op dichtbij.nl door Martijn van Gessel over het bezoek van Staf Depla (wethouder Eindhoven) aan het Eindhovense Wonderlab op Strijp-S met ondergetekende als tourguide. ;D

 

Wonderlab is een stichting die bezig is faciliteiten op te zetten om het voor (high)tech bedrijven makkelijker te maken met elkaar samen te werken. Dat gebeurt op Strijp-S in een van de voormalige Philips ontwikkellabs.

 

 

Link naar reactie

Niet helemaal in de media omdat het was vanwege de werkzaamheden uit mijn bedrijf, maar toch wel heel leuk. Vandaag ben ik de "Held van de werkdag" bij Radio Veronica.

 

De aanleiding was dat ik had meegedaan aan een prijsvraag om de nieuwe werkdag top 5 samen te stellen, dat had ik dus gedaan en de juiste nummer 1 positie doorgegeven, dus afgelopen vrijdag mocht ik al mijn top 5 nummers doorgeven bij radio Veronica die de luisteraars vandaag in de juiste positie mochten zetten. Het top 5 lijstje wat in had ingediend was:

 

1. Wake me up van Avicii

2. You're Beautiful van James Blunt

3. België van Het goede doel

4. Easy van Faith no more

5. Mooie dag van Blof

 

En vanmorgen dan ook nog even weer kort op de zender geweest vlak voordat nummer 1 kwam.

held_van_de_werkdag.thumb.png.cf310008a9546db3118189bc7475a6d2.png

Link naar reactie

Ik heb weer wat lokale media gehaald met een filmproject.

Zowel in de Schakel van Maassluis:

(Foto van een volger op Twitter)

BsP2m9XIAAAs7tO.jpg

 

Als in Woudenberg, waar we gefilmd hebben bij de Pyramide van Austerlitz:

www.dewoudenberger.nl/lokaal/pyramide_van_austerlitz_decor_voor_internationale_korte_film_3118602.html

 

BrokxMedia - Videoproducties & -marketing

Boeiende Bedrijfsfilms, Animaties & Livestreams

 

Link naar reactie

Misschien dat het hier niet thuis hoort.

Maar ik wilde even aangeven dat ik vanmiddag een drietal uitleg/presentaties geef als uitvinder op de Da Vinci tentoonstelling in het Oude Postkantoor in Utrecht op het Neude. De tentoonstelling is voor iedereen te bezoeken en ik zou het leuk vinden om jullie bij de NOVUhoek te ontmoeten.

Link naar reactie

Zondagochtend 10.00 uur komt ons bedrijf in Ondernemend Nederland op RTL 7. De uitzending gaat over duurzaam en veilig werken ditmaal. Hoe houdt je jouw personeel gezond en kunnen ze als ze met pensioen zijn ook nog gezond van het leven genieten.

 

Link naar reactie

In de maand november zamel ik stof in voor een goed doel (er worden dekens van gemaakt voor langdurige zieke kinderen in NL). 2 kranten namen het persbericht over, het brabants dagblad kwam voor een interview met foto. Leuke gratis reclame en het is ook leuk om wat voor een goed doel te doen. De actie is heel succesvol, ik heb een kinderledikant in de etalage gezet en die ligt al vol stof.

 

http://www.bd.nl/regio/regio-oss-en-uden/veghel/dé-creatieve-straat-van-veghel-komt-in-actie-voor-droomdekentjes-1.4621332

 

In de papieren krant staat een foto met 2 collega ondernemers, naar buiten toe presenteren wij ons als de creatieve straat, samen sterk.Zij hebben informatie op de balie gelegd en zo doen we het samen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 269 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.