HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

het is alweer een tijdje geleden, maar ik had een speciaal programma gevolgd op school (met nog twee andere studerende ondernemers) het is toen in de "school" krant gekomen!

 

lees en huiver.

 

Leuk! Punt? Dat is toch van Avans Hogeschool? Ik meen ze namelijk bij mij op school ook wel eens gezien te hebben...

Link naar reactie

het is alweer een tijdje geleden, maar ik had een speciaal programma gevolgd op school (met nog twee andere studerende ondernemers) het is toen in de "school" krant gekomen!

 

lees en huiver.

 

Leuk! Punt? Dat is toch van Avans Hogeschool? Ik meen ze namelijk bij mij op school ook wel eens gezien te hebben...

 

klopt ja :D

kijk op www.we-DE.nl voor onze website

Link naar reactie

Voor degene die het gemist heeft!

 

BizWorld was woensdag 18 juli in de uitzending van één vandaag. via deze link (uitzending gemist) kunnen jullie het eventueel nog een keer bekijken.

 

groet!

 

Pauline

 

[link ingevoegd - mod]

[Titel weer teruggezet - andere mod]

Stichting BIZWorld

Pauline van Dulken-Jansen

De Run 1101

5503 LB VELDHOVEN

Tel. +31 (0)40-2582725

Fax. +31 (0)40-2582707

GSM +31 (0)6-46 075 684

Http://www.bizworld.nl

mailto: pauline@bizworld.nl

Link naar reactie

BizWorld was woensdag 18 juli in de uitzending van één vandaag.

 

Heel goed! Overigens zou je op HL wel sponsors en vrijwilligers voor BizWorld moeten kunnen vinden. Hup HL'ers, aan de slag met BizWorld, opdat ook onze kinderen ondernemers worden.

 

[link ingevoegd - mod]

[Titel weer teruggezet - andere mod]

 

??

Sinds wanneer gaan moderatoren in discussie via andermans post?

Link naar reactie

Vanaf het eerste begin heb ik in dit topic een bericht willen plaatsen maar helaas, er was niet veel te melden. Inmiddels is dit anders.

 

Mijn doelgroep (voornamelijk "witte boorden professionals" in loondienst die voor zichzelf willen beginnen als freelancer) is moeilijk bereikbaar; ze zitten in alle lagen van de economie verspreid over alle branches.

 

Dus bij de start in 2005 maar eens begonnen met Adwords en dat liep niet slecht. En het eerste artikel gescoord in het toonaangevende blad Privé (jawel, je leest het goed ;D). Resultaat: aardig.

 

Begin 2006 voor een 30.000 in Computable geadverteerd want daar zit een mooie homogene groep prospects. Om het resultaat daarvan samen te vatten: ik had het geld net zo goed in Maas kunnen duwen of in het casino kunnen vergokken. Dan was het effect hetzelfde geweest.

 

Eind 2006 een contract afgesloten met een pr-bureau. Kost per maand een aanzienlijk bedrag maar guess what .... het is / was het waard. de score sindsdien: diverse malen de Financiele Telegraaf (en jawel, de pagina Privé), drie publicaties in de Volkskrant (Banen), talloze malen Elsevier (afgelopen week zelfs met een cover artikel), Sprout, NRC-vermelding, etc etc. En het werkt. Business is booming als nooit tevoren en de hits op google op de bedrijfsnaam zijn vele pagina's. Plezierige bijkomstigheid: ook bestaande klanten lezen de artikelen en voelen zich (nog meer) bevestigd in hun keuze.

 

Moraal van het verhaal: PR werkt en als je het juiste bureau erop zet, bespaar je zelf veel tijd, maak je gebruik van een goed netwerk en betaalt het zichzelf meer dan terug.

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie

Niet 1 maar wel 2 keer

 

In het laatste nummer van het blad reizen magazine staat er niet 1 maar in wel 2 artikelen een stuk over ons! Naast afgelopen weken artikelen over ons in o.a. Bright, Elsevier, Esquire en Twinkle gelezen te hebben is het toch leuk om te zien dat ook het grootste reisblad van Nederland aandacht aan ons schenkt

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Klein berichtje, maar ik vind het toch leuk om even te vermelden:

 

Zoals jullie misschien al weten heb ik met enkele vriendinnen een dansvereniging opgericht. Nu met het eerste optreden in zicht, hebben we de media opgezocht. Het eerste artikel is vandaag verschenen in het Eindhovens Dagblad (regio Helmond).

 

http://www.ed.nl/helmondregio/article2158485.ece

 

 

[edit]

 

Zojuist is ook nog een ander artikel verschenen

 

http://www.weekbladvoordeurne.nl/cmpage/pageart.asp?intNewsID=2514&intWeekID=276&strPaper=pb&strNews=overig

 

;D

 

 

Marketing & Communicatie

Link naar reactie

Van Nu.nl

 

OP3 is van Zrski

Aangezien Zrski tegenwoordig in Zweden woont post ik dit even voor hem.

 

'Scannen met je mobieltje moet gemeengoed worden' lees voor

Uitgegeven: 16 november 2007 11:20

 

AMSTERDAM - Met je mobieltje een hip vormgegeven barcode fotograferen en met een druk op de knop het internet op om een actie te bekijken. Het klinkt een beetje als science fiction, maar het bedrijf OP3 is op weg dit idee wereldwijd bekend te maken.

screen

 

 

"Shotcode moet overal gemeengoed worden", zegt OP3-oprichter Dennis Timmerman tegenover NU Z. "Mobiel.heineken.nl is al vierenvijftig keer klikken op je telefoon. Wij maken alle informatie op het mobiele internet binnen een klik toegankelijk", aldus Timmerman.

 

OP3 heeft de technologie achter dit product niet zelf uitgevonden. "De technologie is ontwikkeld door vier professoren van de Cambridge Universiteit en wij hebben het 2,5 jaar geleden gekocht."

 

Door het wereldwijd toenemende gebruik van camera's en internet op mobieltjes gelooft OP3 dat de consument wel klaar is voor de Shotcode. "Het bereik van camera telefoons is drastisch toegenomen. De prijs van internet op je mobiele telefoon is gedaald, de Shotcode neemt dan in waarde toe."

 

Bedrijven

 

Maar het succes van Shotcode ligt niet bij de consument volgens Dennis Timmermans. "Bedrijven moeten interessante content aanbieden of acties verzinnen. Afhankelijk daarvan zal de Shotcode een succes worden."

 

"Momenteel zijn er tientallen bedrijven die het gebruiken. Eind volgend jaar willen we minstens op honderdtallen zitten, zo niet duizendtallen."

 

Op technologisch gebied blijft OP3 ook niet stil zitten. "Geld dat geïnvesteerd wordt gaan we heel hard stoppen in technologie."

Link naar reactie

 

Dennis Hettema heeft Wired blog gehaald. Ze hebben zijn persbericht letterlijk overgenomen, inclusief de citaten die hij aan zichzelf toeschrijft. Geloof me: dat is ironisch bedoeld. Het illustreert waarom je jezelf in je eigen persberichten beter niet kan citeren. Maar verder lijkt Wired redelijk positief. Of toch niet?

 

Will mobile hyperlinking change our lives? asks mobile hyperlinking CEO

 

(((This isn't High Golden Age Blogging, this is a flat-out corporate press release. So be it.)))

 

Hi Bruce,

 

A couple of months ago you wrote about mobile barcoding

(http://blog.wired.com/sterling/2007/03/atom_tag_gotomo.html).

This industry is moving faster and faster and I would greatly appreciate it if you would want to cover my companies latest developments.The press release below gives an idea of what is happening all over the world, but feel free to contact me if you have any questions.

 

Kind regards,

Dennis Hettema

Founder & Creative Director

OP3 / ShotCode

 

<...>

 

"Major brands such as Nike, Volkswagen, Monsterboard and Sony Ericsson push the envelope in mobile marketing

"Imagine a life in which you can click on the world around you just like you would click a link on the internet. Science fiction? Hardly.

(((I'm a total groupie for start-up press releases that compare themselves to science fiction, only. you know, they're not.)))

A small Swedish / Dutch company is making great strides in making this clickable world an everyday reality. Their product, called ShotCode, has been on the forefront of this market for some time and today they are launching their new website.

"'This industry has been like a slumbering volcano for the last three years and now it is ready to explode' says Dennis Hettema, founder & creative director at ShotCode.com. (((I hope their corporate HQ isn't sited near a slumbering volcano.))) It is not the first time that his company has convinced major brands of the power of a clickable world. Last year Sprite launched 40 million bottles labeled with ShotCodes in Mexico, making for the largest campaign of its kind to date.

"The new ShotCode.com website makes creating a ShotCode campaign as simple as registering a domain name. Sign up at ShotCode.com for a low (flat) monthly fee and your campaign is ready to roll. 'We have always believed in the power of live campaigns in order to make the public aware of this exciting technology. With this new website even the local pizzeria can launch a ShotCode campaign as easily as any major brand' says Dennis Timmermans, managing partner at ShotCode.com

According to the company it is ShotCode’s simplicity, the large amount of live projects, and the attractiveness of their codes that moves major brands to jump on board.

The application areas for the technology are as diverse as there are links on the net. The latest additions to the ShotCode portfolio all use ShotCodes in their own way:

- Monsterboard uses the technology to scout for talent in emerging markets, scan the ShotCode and show your interest in certain job openings. Sony Ericsson provides exclusive musical content to Finnish Sony Ericsson users. Scanning Sony Ericsson's ShotCode with another mobile brand, such as Nokia, will result in an 'error' message stating that the free content is only accessible with Sony Ericsson phones. The user is then encouraged to make the switch to Sony Ericsson. (((I don't think that this tactic is going to win the heart of Cory Doctorow.)))

Nike is promoting the Brazilian football team in local pubs and cafés offering special team jerseys via ShotCodes and Italian consumers will be using ShotCodes to instantly book test drives at their local Volkswagen dealer. (((I'm from Torino; we drive Fiat.)))

Today ShotCodes are scannable with over 250 different phone models. 'We cover the largest amount of compatible models in the market and installation is just a matter of typing m.shotcode.com on your mobile phone's browser. If it's up to us that would be the last internet address you would ever have to type on your mobile phone" says Hettema with a smile. (((He also uses Microsoft word "smart" curly quotes, which I am industriously removing.)))

"So is this just a fad or is it serious? In Japan people use mobile barcoding every day to get information and interact with products. Hyperlinks changed our everyday lives. The question is: "Would mobile hyperlinks do the same?".

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Momenteel in gesprek met Designer magazine uit de UK, ze contacteerden me of ze een van mijn ontwerpen mochten publiceren. Waarschijnlijk wordt het hun 'February issue', de het ontwerp:'badkamer' is al te zien op mn portfolio: www.youneedstyle.com

badkamernijssenmainviewdg0.jpg

http://www.youneedstyle.com/weblog/uploads/bathroomfinal.jpg

 

ik houd jullie op de hoogte! :o

The Royal Institute

grafisch ontwerp, creatieve concepten & brainstorms

www.theroyalinstitute.com | twitter.com/tri_ontwerp

Link naar reactie

Half november met mijn zojuist gestart bedrijf op de voorpagina van de Zeeuwse krant. Heeft mij veel publiciteit opgeleverd en een aantal grote vakantieparken die geïnteresseerd zijn in mijn producten.

 

link naar het artikel

 

Nu proberen ook de Belgische pers te bereiken met één van mijn persberichten, zodat ik ook uit dit land veel meer orders gaat krijgen.

 

Edit: even de link aangepast zodat hij minder breed is

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    13 leden, 192 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.