HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

Morgen weer een journalist op bezoek. Binnekort zal ik krantenartikel op dit forum laten zien.

 

Eindelijk begint het verspreiden van persberichten resultaat op te leveren. Uiteindelijk toch de goedkoopste en meest effectieve manier om klanten te scoren.

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Link naar reactie

Iwan's initiatief is inmiddels ook doorgedrongen tot de binnenlanden van Nederland ;D. Vandaag een artikel over Check Me In in Dagblad de Limburger (waarschijnlijk vandaag ook te lezen in andere regionale kranten via hun gemeenschappelijke redactiedienst).

 

Qua PR goed bezig Iwan! Roept natuurlijk meteen de vraag op wat je aanpak geweest is om toch de nodige media-exposure te krijgen in de afgelopen maanden?

 

Check_me_in_artikel.pdf

Link naar reactie

Iwan's initiatief is inmiddels ook doorgedrongen tot de binnenlanden van Nederland ;D. Vandaag een artikel over Check Me In in Dagblad de Limburger (waarschijnlijk vandaag ook te lezen in andere regionale kranten via hun gemeenschappelijke redactiedienst).

 

Qua PR goed bezig Iwan! Roept natuurlijk meteen de vraag op wat je aanpak geweest is om toch de nodige media-exposure te krijgen in de afgelopen maanden?

 

 

 

He wat leuk! Gisteren inderdaad dit artikel in het Haarlemsdagblad....

 

Mijn aanpak is echt te simpel geweest, ik heb slechts drie keer een persbericht gemaakt. Naar een tiental redacties gestuurd en 1 keer via nieuwsbank.

 

Daarnaast is een vriendinnetje journalist, die heeft het in twee glossy’s weten te plaatsen

 

Ik ben er nu wel achter dat je gewoon geluk moet hebben, journalisten pakken echt niet al het goede nieuws op maar als het opgepikt is dan komen de volgende journalisten een beetje vanzelf.

 

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Zoals al eerder aangekondigd is het eindelijk zover,

het Britse Design Magazine (www.designermagazine.co.uk) heeft een ontwerp van me gepubliceerd.

designermagazinecoverkq9.jpg

klik op de thumbnail voor het artikel,

designermagazineartbl8.th.jpg

 

het hele magazine is overigens in de beter boekhandel te krijgen en online te zien

The Royal Institute

grafisch ontwerp, creatieve concepten & brainstorms

www.theroyalinstitute.com | twitter.com/tri_ontwerp

Link naar reactie

 

Vrijdag belde er een journalist die had gehoord dat ik voor mezelf was begonnen. Ze wilde wel een kort stukje over mij schrijven, altijd leuk !

 

Maandag gesprek, gewoon mijn verhaal gedaan. Na 2 minuten stopt ze met schrijven en scheurt het blaadje uit haar kladblok. Ik kijk haar aan met een frons....was dat denk ik.

 

"we beginnen opnieuw, zegt ze en ik bel de fotograaf voor een foto"

 

Vandaag een groot artikel op pagina 2 en 3 met joekel van een foto . Het verhaal van iemand die het roer om gegooid heeft : van bloemenkweker tot webdesigner, 25.000 mensen kunnen het vanaf vandaag lezen.

 

Ik ben blij ;D

alstro webdesign - www.alstro.nl

Link naar reactie

Leuk artikel Ruben. Straalt een gezond enthousiasme voor je toko uit!

 

Even een vraagje: die Ecojet: veroorzaakt die magneet een soort van werveling van het gas met de aanwezige lucht?

 

Succes, na die 300000 Zeeuwen ligt heel holland aan je voeten.

 

(is de merknaam Zeeuws jongetje al geregistreerd? ;D Ons benne zuunig zei die spiegeldame toch altijd?)

 

Succes met je handel! Ard

Link naar reactie

Even een tactisch vraagje... Ik heb afgelopen weken onderzoek gedaan naar hoe het met bewegen onder studenten zit en het gebruik van de OV kaart. Op dit moment worden de gegevens geanalyseerd en gebruikt in een nieuw plan. Wat is nu het verstandigst om te handelen; gegevens naar de media publiceren en dan nog eens later een persbericht met het plan ofzo of alles in 1 keer op een later tijdstip?

Link naar reactie

Bedankt voor de complimenten Ard,

 

De Ecojet zorgt er inderdaad voor dat de brandstofmoleculen een soort werveling krijgen. Het komt er dus op neer dat er minder moleculen nodig zijn om dezelfde hoeveelheid te verwarmen.

 

Hoop inderdaad dat Holland nu aan m'n voeten ligt ;D

Voor echte besparing ga naar www.handigbesparen.nl

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Nee, dat betwijfelde ik al...

 

Je kan deze in het board hierboven plaatsen, nl. Commercie, Marketing en Media ;)

 

@ZZP OKE: inderdaad mooi artikel. Zou je deze ook in het board columns en opinies willen plaatsen? Er worden op HL vele vragen gesteld over het soort verzekering dat ze af moeten sluiten, ik ben wel benieuwd en welke indekkingspakketten ondernemers zoal afsluiten en of ze zich ook daadwerkelijk bewust zijn van welke wel/geen zin heeft.

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Het is een goede week voor me.

 

Vanochtend is een mooi artikel in FEM Business verschenen en mijn eerste column in De Telegraaf gepubliceerd. Drie jaar spijkerhard werken werpt in hoog tempo z'n vruchten af 8)

En genomineerd tot Expert Member op HL Kees!

 

Jammer dat je geen film hebt gemaakt dit jaar, je had zeker een Oscar gewonnen!

Link naar reactie

Deze wilde ik jullie niet laten missen, vandaag in de krant en online vanuit Japan:

 

http://www.nikkeibp.co.jp/

 

Toch leuk te hoofd daar te zien

 

http://www.nikkeibp.co.jp/style/biz/feature/world/080214_checkin/index.html

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    2 leden, 131 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.