HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

Deze wilde ik jullie niet laten missen, vandaag in de krant en online vanuit Japan:

 

http://www.nikkeibp.co.jp/

 

Toch leuk te hoofd daar te zien

 

http://www.nikkeibp.co.jp/style/biz/feature/world/080214_checkin/index.html

 

Mooi gedaan!

Vooral die passage waarin staat dat je speciale rokersstoelen hebt als exclusief aanbod, zal heel goed scoren bij de Japanners. Die roken nog steeds stug door!

Kees de Kruiff

In Memoriam

Link naar reactie

Deze wilde ik jullie niet laten missen, vandaag in de krant en online vanuit Japan:

 

http://www.nikkeibp.co.jp/

 

Toch leuk te hoofd daar te zien

 

http://www.nikkeibp.co.jp/style/biz/feature/world/080214_checkin/index.html

 

Mooi gedaan!

Vooral die passage waarin staat dat je speciale rokersstoelen hebt als exclusief aanbod, zal heel goed scoren bij de Japanners. Die roken nog steeds stug door!

 

Jij staat deze maand anders mooi in de quote, mooi gedaan!

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Door Inmenso's bijdrage werd ik herinnerd aan dit draadje vlak na het doorkijken van iets dat vandaag bij mijn slakkepost zat.

Bij de post zat namelijk een bewijsnummer van http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_DisplayProductInformation-Start?BOL_OWNER_ID=1001004005734969&Section=BOOK.

Wellicht vinden jullie het leuk te weten dat HL via ondergetekende vertegenwoordigd is in dit erg grappige boekje.

 

Groeten

 

Karen (die het altijd weer leuk vindt als HL-ers ons via dit draadje laten meedelen in hun pr-successen)

Ondernemer achter dé lesmethode ondernemerschap voor het MBO www.isondernemenietsvoorjou.nl

Daarnaast die van www.calimeromarketing.nl en www.ondernemersfacts.nl

Link naar reactie

Dat was inderdaad niet ons beste uur .... :-[

 

Even samengevat: per ongeluk hebben jullie in de nacht van 2 januari een paar duizend mensen wakker gebeld (met een automatische script) om ze Gelukkig Nieuwjaar te wensen, een actie die een paar dagen eerder afgeblazen was. Om het goed te maken, heb je al die mensen compensatie aangeboden.

 

Paar vraagjes.

 

Reageren mensen sportief als je je fout openlijk bekent?

Hoe compenseer je zoiets nou: een bloemetje, een bioscoopbon, geld?

Hoe benader je iedereen die hiervan het slachtoffer is: opnieuw bellen?

Kun je d'r over een jaartje om lachen, denk je?

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie

Ik heb deze presentatie over de verandering van PR door internetop Slideshare.net gezet:

 

http://static.slidesharecdn.com/swf/ssplayer2.swf?doc=prnew-1217631924426623-9&stripped_title=verandering-van-pr

 

Ken je deze service nog niet: ga kijken & geniet. In de presentatie figureren diverse sociale netwerken, waarbij een zeker HL-netwerk. Ook een voorbeeld in action hoe transparant internet is geworden, uit het leven van HL.

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Heldere presentatie. Voor degenen die veelvuldig gebruik maken van internet, is het min of meer "logisch", en voor degenen die gewoon iets zoeken enorm prettig dat het transparant is. Maar ik merk ook nog steeds dat heel veel mensen/bedrijven zich niet bewust zijn van het feit hoe transparant (van positief tot dangerous) deze middelen zijn.

 

Ook een voorbeeld in action hoe transparant internet is geworden, uit het leven van HL.

 

Ennehhhh... in de slide "gebruikte bronnen" staat HL niet staat? Of bedoel je hiermee dat de bronnen die hier wel staan als "gebruikt" een ander gebruik hadden m.b.t. de transparatie zoals jij die weerlegt? ;)

 

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

1 week geleden stond ik op een outdoor evenement en kwam ik in gesprek met iemand. Later bleek dat zij voor een zeer bekend tv programma werkt. Ze vond dat ik hele wijze dingen te zeggen had – ;D – en wilde graag een interview doen.

 

Gisteren namiddag naar Keulen gereden en een interview gegeven en opnames gemaakt van mij - zeer belangrijk achter de pc 8) en hoe ik een klant aan de telefoon te woord sta… het viel gelukkig allemaal wel mee. Ze hebben ook opnames van de website gemaakt, dus ik ben benieuwd…

 

Eind september wordt het uitgezonden… na, laat die klicks maar komen ;D

 

Link naar reactie

Nu sta ik wel vaker in de media maar sommige artikelen zijn extra leuk:

 

http://www.springwise.com/tourism_travel/miss_refund_helping_travellers/

 

What is Springwise?

 

Springwise scans the globe for the most promising business ventures, ideas and concepts that are ready for regional or international adaptation, expansion, partnering, investments or cooperation. We ferociously track more than 400 global offline and online business resources, as well as taking to the streets of world cities, digital cameras at hand

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Op mijn website www.primago-advies.nl kun je drie artikelen vinden waar ik aan meegewerkt heb. Zie in de SP!TS, in het Mind Magazine en in het AD.

 

 

Link naar reactie

Mijn Higherlevel column ZZP-er: bezint eer ge begint was afgelopen zaterdag onderdeel van een (bijna) paginagroot artikel op de voorkant van het Volkskrant katern "Economie".

 

Het artikel "meer plezier maar als eerste de klos" gaat over ZZP-ers en de redenen om voor zichzelf te beginnen. Naast alle bekende voordelen bevat het artikel ook de nadelen, en daarvoor is mede gebruik gemaakt van de in mijn column beschreven casus.

 

Verder vermeldenswaardig is dat Twalevel/Twabla's opmerking "Zelfstandige zonder rechtspositie" het tot subkop geschopt heeft en volgens zeggen al helemaal ingeburgerd is. Toch toont google alleen de vermelding op Higherlevel ;D

Een zelfstandige zonder personeel wordt ook wel gekscherend "zelfstandige zonder rechtspositie" genoemd

 

Het enige jammere is dat de journalist weliswaar vooraf keurig toestemming aan mij heeft gevraagd, maar verzuimd heeft de bron (higherlevel.nl) in zijn artikel te vermelden. Verbeterpuntje dus

 

Na toestemming van de Volkskrant zal ik de PDF van dat artikel hier nog plaatsen"

 

 

Beluister mijn nieuwste podcast: de verplichte AOV, wat moet jij er mee?

 

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik geef loopbaantips in het Memory Magazine van de maand september-oktober. Het Memory Magazine ligt bij HBO scholen en Universiteiten en is bedoelt voor studenten.

Link naar reactie

Zaterdag 13/9 van 16.00 tot 17.00 op radiostation AmsterdamFM het programma www.amsterdamfm.nl "Zo Groen Als Poen". Een financieel economisch radio programma waarbij AmsterdamFM de beurs en het ondernemersklimaat in Amsterdam volgt.

 

AmsterdamFM gaat in haar financieel economische radio programma Zo Groen Als Poen ondernemers aan geld gaan helpen. Hiervoor zal een eenmalige special van Zo Groen Als Poen verzorgd worden in samenwerking met Edo van Santen van Venture Capital Coach. Venture Capital Coach zal de businessplannen van ondernemers op inhoud beoordelen en mogelijk een traject met ze uitzetten.

 

AmsterdamFM is te beluisteren op 106,8 in de ether en op 103,3 op de kabel, en uiteraard via internet.

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Zaterdag 13/9 van 16.00 tot 17.00 op radiostation AmsterdamFM het programma www.amsterdamfm.nl "Zo Groen Als Poen". Een financieel economisch radio programma waarbij AmsterdamFM de beurs en het ondernemersklimaat in Amsterdam volgt.

 

AmsterdamFM gaat in haar financieel economische radio programma Zo Groen Als Poen ondernemers aan geld gaan helpen. Hiervoor zal een eenmalige special van Zo Groen Als Poen verzorgd worden in samenwerking met Edo van Santen van Venture Capital Coach. Venture Capital Coach zal de businessplannen van ondernemers op inhoud beoordelen en mogelijk een traject met ze uitzetten.

 

AmsterdamFM is te beluisteren op 106,8 in de ether en op 103,3 op de kabel, en uiteraard via internet.

 

 

Leuk. Veel plezier morgen, of is het eerder opgenomen? Dan veel luister plezier en ik hoop dat je veel mensen kunt helpen.

 

Groeten van Hetty

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 259 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.