HL-ers met hun onderneming in de media!

Aanbevolen berichten

Computable!

 

http://www.computable.nl/artikel/ict_topics/loopbaan/2676018/1458016/van-collegebank-naar-directeursstoel.html

 

Het leukste: In het artikel staat ook duidelijk higherlevel.nl vermeld!! :)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

 

Leuk. Veel plezier morgen, of is het eerder opgenomen? Dan veel luister plezier en ik hoop dat je veel mensen kunt helpen.

 

Groeten van Hetty

Hetty, het is een live uitzending.

Veel succes, Edo!

Ik kan helaas niet luisteren, ik heb nog andere dingen te doen buiten het internet om :)

Groet, Romano

 

Edo samen met Sylvie van Tilburg, van www.incompanytrainer.com , luister hier:

 

http://www.edovansanten.nl/upload/1/files/20080913amsterdamfm.mp3 .

 

Er komt mogelijk nog een vervolguitzending, waarin we meer inhoudelijk op Venture Capital en de Elevator Pitch ingaan.

Hierover op 17 september op de HL-meeting meer ;D

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie
Gast Verwijderd account

Ik sta op de site en in de cursuskrant van Volksuniversiteit Friesland, met de cursussen: timemanagement, communicatie op het werk en de praktische geheugentraining.

 

http://www3.fcroc.nl/Opleidingen/Volksuniversiteit/Cursussen/Leven-en-werken/

 

En op de site van bibliotheek Leeuwarden Centrum waar ik de workshop communicatie op het werk geef.

 

http://www.bibliotheekleeuwarden.nl/activiteiten/290

Link naar reactie

Het is alweer een paar weken geleden, en ik word niet bij naam genoemd, maar ons product wel. Weet niet of het dan nog wel in dit topic past, maar hee, het is wel de NYT, en in de paper versie de linker kolom op de eerste pagina van de business section - *trots is*.

 

http://www.nytimes.com/2008/09/11/technology/personaltech/11smart.html?_r=1&oref=slogin

Web- en (mobiele) software ontwikkelaar

Nu ook verkrijgbaar als DGA!

Link naar reactie

thx! ik moest wel lachen om de kwalificatie "lange slanke man".

inderdaad, fors slanker dan 5 jaar geleden, maar lang? wat is lang?

ik ben 1 meter 76, dus dan moet de redacteur fors kleiner zijn geweest (is t'ie niet)

 

Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)

"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"

Link naar reactie

En weer is het raak, na Computable staan we nu in het Brabants Dagblad in de special `de Ondernemer´ katern! Met ons product GO-ON betaalbare websites staan we vermeld. Ons persbericht heeft na enkele weken dus toch nog tot een plaatsing geleid!

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Kom net van mijzelf een artikel tegen uit "de Status". Het interview heeft enkele maanden geleden plaatsgevonden. Dan is het leuk on na te lezen wat je allemaal uitgekraamd hebt.

 

Voor het artikel (over ondernemers en investeerders) zie http://www.destatus.nl/artikelen/diepe-zakken/nils-de-witte.aspx

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie

Eigenlijk de laatste maanden weinig aan media aandacht gedaan, sla ik net de Travel Special van Managemnt team open zie ik op pagina 7 over de gehele pagina "Inchecken terwijl u slaapt" met een leuk stukje over mijn bedrijf....

 

Nou dan gaan we nu maar kijken naar de reacties :-)

geverifieerd-adres.nl Laat maar zien wie je bent met logo & online certificaat Dat ben ik En ook een keurmerk oplossing voor je Belgische webshop geverifieerd-adres.be
Link naar reactie

Uit de forumregels

Spam: begrijpelijk dat je mensen naar jouw bedrijf of website wilt krijgen, maar ..... als inhoudelijke reactie in de topics is zelfpromotie en/of reclame niet toegestaan. Sterker nog, het wordt vaak als onbeschoft beschouwd!

Je mag in je profiel wel je bedrijfslogo gebruiken en in je signature (het berichtje onderaan elke forumreactie) melding maken van je website. Dit kun je aanpassen in je profiel (te vinden in het menu bovenin). Verder kun je, indien je een actief lid bent van Higherlevel.nl, je bedrijfsprofiel toelichten in WieWatWaar.

Link naar reactie

Vandaag is een artikel geplaatst in Dé weekkrant van Groningen over mijn bevindingen qua aanmeldingen voor Afslankchallenge VET!

 

Cool! Romano heeft ontdekt hoe je op deweekkrant.nl een account kunt aanmaken om vervolgens zelf een 'artikel' te plaatsen!

 

Helaas gaat dit draadje over de aandacht die de buitenwereld voor je bedrijf heeft, niet over de aandacht die je er zelf voor hebt. Maar goed, dat concept is jou vreemd, weten we inmiddels...

 

PS - pas dat bericht met die scan even aan - het hele forum wordt zodanig opgerekt dat ik zelfs met een breedbeeldmonitor 1,5 pagina naar rechts moet scollen om te kunnen reageren.

Link naar reactie

Tja, kwam deze draad tegen op Zibb.nl en dacht laat ik ook even mijn 2 cent bijdragen.

 

In de status Nummer 5 van dit jaar staat een interview met mij in de landelijke uitgave.

 

In het FD van 4 december een interview. Het persbericht dat de aanleiding was staat online. Het geprinte artikel staat op onze site als PDF.

 

Overigens staan daar eigenlijk de meeste perspublicaties ;D

Auto leasen? Eerst bij LeaseVergelijker kijken! | InfoTrade: erkend Adwords Qualified Company

 

Hope is not a strategy!

Link naar reactie

Vandaag is een artikel geplaatst in Dé weekkrant van Groningen over mijn bevindingen qua aanmeldingen voor Afslankchallenge VET!

 

Cool! Romano heeft ontdekt hoe je op deweekkrant.nl een account kunt aanmaken om vervolgens zelf een 'artikel' te plaatsen!

 

Helaas gaat dit draadje over de aandacht die de buitenwereld voor je bedrijf heeft, niet over de aandacht die je er zelf voor hebt. Maar goed, dat concept is jou vreemd, weten we inmiddels...

 

PS - pas dat bericht met die scan even aan - het hele forum wordt zodanig opgerekt dat ik zelfs met een breedbeeldmonitor 1,5 pagina naar rechts moet scollen om te kunnen reageren.

 

Toevallig heb ik het zelf niet geplaatst... Ik heb ruim een week geleden een persbericht verstuurd naar o.a. de redactie van De Weekkrant waarna zij deze vervolgens hebben geplaatst op hen website....

Link naar reactie

Mijn Kemdirect producten zijn binnenkort op TV. Heb inmiddels bevestiging gekregen dat in iedergeval mijn Kemdirect caravanshampoo en de Kemdirect microvezelspons in een 2.5 minuten durende reclamespot zitten voor de Caravana in Leeuwarden. Spot komt meerdere keren voorbij op 10 en 17 januari op een van de RTL zenders.

 

Voor HLers (met minimaal 20 posts) heb ik gratis kaarten beschikbaar (op=op). De Caravana is van 22 t/m 27 januari.

 

http://www.caravana.eu/

 

 

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    9 leden, 262 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.