• 0

Cadeau-artikelen branche

Beste leden,

 

Op dit moment ben ik bezig met een ondernemingsplan voor een product in de cadeau-artikelen markt. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik nergens informatie kan vinden over deze markt waardoor ik mijn ondernemingsplan niet kan voorzien van bronnen en weinig inzicht in die markt heb. Met cadeau-artikelen bedoel ik producten die bijvoorbeeld bij de Expo verkrijgbaar zijn, fun artikelen die als cadeau gegeven worden. Het is ook een lastige markt maar weet iemand hoe ik toch aan informatie kan komen want ik heb me rot gezocht :(

Bvd

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

8 antwoorden op deze vraag

  • 0

Beste leden,

 

Op dit moment ben ik bezig met een ondernemingsplan voor een product in de cadeau-artikelen markt. Het probleem waar ik nu tegen aan loop is dat ik nergens informatie kan vinden over deze markt waardoor ik mijn ondernemingsplan niet kan voorzien van bronnen en weinig inzicht in die markt heb. Met cadeau-artikelen bedoel ik producten die bijvoorbeeld bij de Expo verkrijgbaar zijn, fun artikelen die als cadeau gegeven worden. Het is ook een lastige markt maar weet iemand hoe ik toch aan informatie kan komen want ik heb me rot gezocht :(

Bvd

 

Beste S.

 

Ik weet niet of je een webshop gaat opzetten of echt een winkel op locatie, maar heb je gedacht aan hoe je het gaat doen met voorraden? hoe ga jij inkopen bij je leveranciers? ga je pas inkopen op het moment dat men bij je bestelt of zorg je dat je van al je producten wat op voorraad hebt? bij leveranciers moet je meestal meerdere producten tegelijk afnemen.

Link naar reactie
  • 0

Het is mij nog niet helemaal duidelijk wat je plan is.

Jij hebt een product; wil je deze direct aan de consument leveren of wil je deze leveren aan kadowinkels? Dus zoek je informatie om jou product in die winkels te krijgen of wil het direct aan de man brengen?

 

Vertel wat meer, dan kunnen we denk ik beter helpen.

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

Link naar reactie
  • 0

Hallo,

 

Het wordt geen (web)winkel. Vanuit een opslagplaats wordt er geleverd aan klanten.

 

Mvgr

 

S

 

Mag ik hieruit opmaken dat je een groothandel gaat beginnen. Maar wil je leveren aan consumenten of bedrijven. Of gewoon allebei. En hoe had je de opslag in gedachten? In de schuur bij je thuis of een loods huren.

Wat ik begrepen heb (of het waar is weet ik niet) mag je niet vanaf ieder industrie terrein aan consumenten leveren. Dus directe verkoop. Dit ivm regeltjes. Maar correct me if i'm wrong.

 

Maar waar je informatie zou kunnen inwinnen. Je zou eens kunnen kijken bij groothandels in cadeau artikelen. Hoe die het doen en wat ze doen. En hoe zij aan hun markt aandeel komen.

Bouwstenen zijn belangrijk en ook al dondert er soms 1 naar beneden, zolang ik cement heb blijf ik bouwen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 226 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.