• 0

Ik wil een rapportage in e-boekhouden opmaken

Hoi, sinds kort heb ik een proefabonnement op e-boekhouden en heb ik mijn administratie (juli 23 t/m mrt 24) ingevoerd. Vanuit het pakket zijn er diverse overzichten mogelijk, alleen niet hetgeen wat ik graag wil. Ik heb mijn vraag aan de helpdesk van e-boekhouden voorgelegd maar het kan helaas niet.

Ik wil graag een overzicht van Balans en W&V van een jaar ingedeeld naar de 12 maanden. In e-boekhouden kan ik slechts 1 maand (of kwartaal of jaar) selecteren en evt. vergelijken met een andere maand. Optie is om dit overzicht te exporteren naar bijv. excel en zo ook de andere maanden te exporteren. Maar dat vind ik nogal wat werk.

Heeft iemand hier misschien ervaring mee en een oplossing?

Aanbevolen berichten

4 antwoorden op deze vraag

• 0
  • 1

Ik zou zeker in de beginfase even de verschillende demo's bekijken, want overstappen doe je waarschijnlijk niet zo snel meer als je administratie er eenmaal draait.

Zelf zit ik uiteindelijk wel bij e boekhouden.

• 1
(aangepast)

Je kunt 6 keer een vergelijking maken tussen twee maanden en die downloaden als excel. Dan heb je dus een heel jaar. Is inderdaad wel gedoe...image.thumb.png.29b46d7fc000d0f8fe3e3ed146458830.png

aangepast door insparcom
screenshotfout

Hans Damen - Insparcom

Strategisch Advies - Crisismanagement - Spreker - Dagvoorzitter - Divemaster

Laatste blogs

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar