Stel je organiseert een event met een andere ondernemer, onder aan de streep blijft er netto 20.000 over. 10 voor mij, 10 voor de ander. Alle financiën zijn via de andere ondernemer gelopen, stuur ik dan een factuur van 10.000 (Inc btw) of van 12.100 (Inc btw) en waarom?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TDRW29
TDRW29
Vraag;
Stel je organiseert een event met een andere ondernemer, onder aan de streep blijft er netto 20.000 over. 10 voor mij, 10 voor de ander. Alle financiën zijn via de andere ondernemer gelopen, stuur ik dan een factuur van 10.000 (Inc btw) of van 12.100 (Inc btw) en waarom?
alvast bedankt :)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76415-btw-winstverdeling-event/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag