We hebben hier op de zaak een scooter staan. Die willen we ter beschikking stellen aan een 21 jarige medewerker van ons van Oekraïense komaf met Oekraïens paspoort en rijbewijs. We hebben moeite er bij de verzekeringsmaatschappijen tussen te komen voor een WA+brand/diefstal verzekering omdat het een Oekraïner betreft die hoofdbestuurder wordt. Dan "valt ie van de band" (!?) omdat identiteit niet betrouwbaar vast te stellen is. Alhoewel ik me niet voor kan stellen dat we hier met een unicum te maken hebben, loop ik tegen muren aan. Momenteel kom ik bij de Vereende uit tegen een premie van € 1.000 en dan alleen WA.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Vreede
Vreede
Beste allen,
We hebben hier op de zaak een scooter staan. Die willen we ter beschikking stellen aan een 21 jarige medewerker van ons van Oekraïense komaf met Oekraïens paspoort en rijbewijs. We hebben moeite er bij de verzekeringsmaatschappijen tussen te komen voor een WA+brand/diefstal verzekering omdat het een Oekraïner betreft die hoofdbestuurder wordt. Dan "valt ie van de band" (!?) omdat identiteit niet betrouwbaar vast te stellen is. Alhoewel ik me niet voor kan stellen dat we hier met een unicum te maken hebben, loop ik tegen muren aan. Momenteel kom ik bij de Vereende uit tegen een premie van € 1.000 en dan alleen WA.
Iemand een suggestie anders dan De Vereende?
Bij voorbaat dank!
Ad
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76691-onmogelijk-verzekeren-scooter-voor-oekra%C3%AFense-medewerker/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen