Medewerker functioneert niet. Concreet: komt afspraken niet na, maakt werk niet inzichtelijk, werkt langzaam en trekt veelal eigen plan terwijl andere afspraken zijn gemaakt. Het tijdelijk contract verloopt einde van het jaar. Maar eigenlijk zorgt elke maand meer voor achterstanden en onrust bij collega’s. Nu zou ik een VSO willen aanbieden. Maar wat als deze word geweigerd? Of ziek wordt? Mag een contract voor bepaalde tijd bij ziekte gewoon aflopen? Dan zou bij weigering VSO het contract alsnog en desnoods bij ziekte gewoon aflopen einde van het jaar?
of denk ik nu te makkelijk?
Benieuwd en vast bedankt!
Verberg topic start
Featured Replies
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pinkielady1
Korte schets:
Medewerker functioneert niet. Concreet: komt afspraken niet na, maakt werk niet inzichtelijk, werkt langzaam en trekt veelal eigen plan terwijl andere afspraken zijn gemaakt. Het tijdelijk contract verloopt einde van het jaar. Maar eigenlijk zorgt elke maand meer voor achterstanden en onrust bij collega’s. Nu zou ik een VSO willen aanbieden. Maar wat als deze word geweigerd? Of ziek wordt? Mag een contract voor bepaalde tijd bij ziekte gewoon aflopen? Dan zou bij weigering VSO het contract alsnog en desnoods bij ziekte gewoon aflopen einde van het jaar?
of denk ik nu te makkelijk?
Benieuwd en vast bedankt!