Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jlvanliere
jlvanliere
Beste forum leden,
Ik heb de volgende vraag:
Ik heb via Bol.com een product besteld en online betaald.
Voordat het geleverd is heb ik de bestelling echter geannuleerd.
Het aankoopbedrag werd echter als wel verwerkt in mijn boekhouding en om die kloppend te houden zou ik een factuur en creditfactuur willen hebben.
Bol.com zegt nu echter dat ze voor geannuleerde artikelen geen facturen opmaken. Geen reguliere factuur en ook geen creditfacturen.
Ik vind dat een hele vreemde gang van zaken. Mag dit zomaar?
En, heeft iemand ideeen hoe dit te verwerken in m'n boekhouding?
Als simpel eenmanszaakje begin ik niets tegen zo'n online reus. Ik ben er nu al een tijdje over aan het bellen en mailen, maar ik kom niet verder...
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Groet,
Lennart
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76772-bolcom-weigert-factuur-en-creditfactuur-te-verstrekken/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen