In woon in het buitenland en reis voor werk een aantal keer per jaar naar NL voor zakelijke afspraken.
Ik heb geen huis in Nederland.
Mijn vorige boekhouder voerde de reiskosten op, als zakelijke kosten. Onze nieuwe boekhouder zegt dat dit niet de bedoeling is. En dat de belastingdienst dit niet accepteerd.
Ik probeer nu uit te vinden wat de regels zijn. Maar kan op de website van deblastingdienst alleen de regels vinden mbt werken voor een NL bedrijf en werken in het buitenland.
Weet iemand wat de regels zijn en wellicht ook waar ik dit kan vinden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jasper S.
Jasper S.
In woon in het buitenland en reis voor werk een aantal keer per jaar naar NL voor zakelijke afspraken.
Ik heb geen huis in Nederland.
Mijn vorige boekhouder voerde de reiskosten op, als zakelijke kosten. Onze nieuwe boekhouder zegt dat dit niet de bedoeling is. En dat de belastingdienst dit niet accepteerd.
Ik probeer nu uit te vinden wat de regels zijn. Maar kan op de website van deblastingdienst alleen de regels vinden mbt werken voor een NL bedrijf en werken in het buitenland.
Weet iemand wat de regels zijn en wellicht ook waar ik dit kan vinden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76845-reiskosten-vanuit-buitenland/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
3 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen