In woon in het buitenland en reis voor werk een aantal keer per jaar naar NL voor zakelijke afspraken.
Ik heb geen huis in Nederland.
Mijn vorige boekhouder voerde de reiskosten op, als zakelijke kosten. Onze nieuwe boekhouder zegt dat dit niet de bedoeling is. En dat de belastingdienst dit niet accepteerd.
Ik probeer nu uit te vinden wat de regels zijn. Maar kan op de website van deblastingdienst alleen de regels vinden mbt werken voor een NL bedrijf en werken in het buitenland.
Weet iemand wat de regels zijn en wellicht ook waar ik dit kan vinden?

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76845-reiskosten-vanuit-buitenland/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

3 antwoorden op deze vraag

  • 1
33 minuten geleden, Jasper S. zei:

Onze nieuwe boekhouder zegt dat dit niet de bedoeling is.

 

Da's niet best, want uiteraard zijn zakelijke reiskosten ook (aftrekbare) bedrijfskosten (met inachtneming van beperkte aftrekbaarheid van 'gemengde kosten' zoals eten/drinken enz.).

 

"What, me worry?"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wie is er online?
    5 leden, 62 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.