Ik overweeg om een nieuwe uitdaging aan te gaan en een pannenkoekenrestaurant te openen, waar klanten zowel ter plekke kunnen eten, als ook afhaal- en bezorgopties hebben. Ik heb zelf ervaring in e-commerce, detailhandel, en personeelsbeheer, dus ik begrijp het zakelijke landschap goed. Financiën vormen geen belemmering; ik loop geen risico op privé-faillissement.
Echter, mijn ervaring in de horeca is nihil..
Ik ben me ervan bewust dat ik onderweg onvermijdelijk op problemen en obstakels zal stuiten. Maar één van mijn grootste zorgen is het feit dat ik geen ervaring heb op het gebied van voeding en hygiëne, wat natuurlijk cruciaal is in de horeca.
Daarom ben ik op zoek naar advies van degenen die ervaring hebben in de horecabranche. Met name ben ik benieuwd naar:
- Wat zijn de meest voorkomende valkuilen bij het opstarten van een horecazaak?
- Bijzondere aandachtspunten voor voeding en hygiëne?
- Welke vergunningen en certificeringen zijn essentieel voor het openen van een pannenkoekenrestaurant?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MB-Friesland
MB-Friesland
Hallo allemaal,
Ik overweeg om een nieuwe uitdaging aan te gaan en een pannenkoekenrestaurant te openen, waar klanten zowel ter plekke kunnen eten, als ook afhaal- en bezorgopties hebben. Ik heb zelf ervaring in e-commerce, detailhandel, en personeelsbeheer, dus ik begrijp het zakelijke landschap goed. Financiën vormen geen belemmering; ik loop geen risico op privé-faillissement.
Echter, mijn ervaring in de horeca is nihil..
Ik ben me ervan bewust dat ik onderweg onvermijdelijk op problemen en obstakels zal stuiten. Maar één van mijn grootste zorgen is het feit dat ik geen ervaring heb op het gebied van voeding en hygiëne, wat natuurlijk cruciaal is in de horeca.
Daarom ben ik op zoek naar advies van degenen die ervaring hebben in de horecabranche. Met name ben ik benieuwd naar:
aangepast door MB-Friesland- Wat zijn de meest voorkomende valkuilen bij het opstarten van een horecazaak?
- Bijzondere aandachtspunten voor voeding en hygiëne?
- Welke vergunningen en certificeringen zijn essentieel voor het openen van een pannenkoekenrestaurant?
Alvast bedankt voor jullie tijd en reacties.
vormgeving
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76871-advies-gevraagd-opstarten-van-een-pannenkoekenrestaurant/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen