Als Medische Pedicure ven ik werkzaam in een praktijkruimte die ik huur waarbij in het contrat staat dat onderverhuur niet wordt toegestaan huurcontract met
artikel 7:230a BW
I.v.m. afbouw van mij praktijk staat de praktijk nu een aantal dagen leeg.
Nu heeft zich een pedicure aangemeld met de vraag of zij daarvan gebruik kan maken.
Ik vraag mij af of het ook onder onderverhuur valt als wij een samenwerkingsverband aangaan.
Zeker omdat zij ook mijn clienten in de loop van de tijd wil gaan overnemen.
En wat is reeel om te vragen voor gebruik van alle faciliteiten in de ruimte aanwezig.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MedPedicure
MedPedicure
Goedemorgen,
Als Medische Pedicure ven ik werkzaam in een praktijkruimte die ik huur waarbij in het contrat staat dat onderverhuur niet wordt toegestaan huurcontract met
artikel 7:230a BW
I.v.m. afbouw van mij praktijk staat de praktijk nu een aantal dagen leeg.
Nu heeft zich een pedicure aangemeld met de vraag of zij daarvan gebruik kan maken.
Ik vraag mij af of het ook onder onderverhuur valt als wij een samenwerkingsverband aangaan.
Zeker omdat zij ook mijn clienten in de loop van de tijd wil gaan overnemen.
En wat is reeel om te vragen voor gebruik van alle faciliteiten in de ruimte aanwezig.
Dank alvast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76874-onderverhuur-versus-samenwerking/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
1 antwoord op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen