Ga naar inhoud

Taartje voor de 10.000ste?

Geplaatst:

willemj

Is er al een taart besteld voor de persoon die zich als 10.000ste registreert? Teller staat inmiddels op 9694 dus 1 euro in de pool voor donderdagnamiddag ;)

Featured Replies

Geplaatst:

Ewout Wolff

Mmmm - Ja, lijkt mij een zeer goed idee !

Mikky, is er geld om een persbericht uit te sturen namens HL ?

Wie schrijft het bericht ?

Wie brengt de taart ?

;)

Geplaatst:

nonex.nl

Is er al een taart besteld voor de persoon die zich als 10.000ste registreert? Teller staat inmiddels op 9694 dus 1 euro in de pool voor donderdagnamiddag ;)

donderdagavond. De werkenden die HL-en zijn al geregistreerd, de loonslaven die nog van ondernemerschap dromen komen 's avonds kijken.

Geplaatst:

Nico Schouten

uhm, met tussen de 300 en 450 nieuwe regsitraties per maand gaat het dus nog wel een kleine drie weken duren.

Of heb ik iets gemist.

Geplaatst:

nonex.nl

uhm, met tussen de 300 en 450 nieuwe regsitraties per maand gaat het dus nog wel een kleine drie weken duren.

Of heb ik iets gemist.

Donderdagavond op 26 januari natuurlijk!

Geplaatst:

Dirk-Pieter van Walsum

dpid.nl | onderscheidend ontwerp
tagtika.com | onze tool & methode om snel en doelgericht kernwaarden te bepalen

Geplaatst:

Ewout Wolff

:D

Geplaatst:

Merkava

Taartje ?

zalm3.gif.edd27db1aa4c38c7367369d17f0e60f2.gif

Geplaatst:

Ilja van Roon

hihihi

Je telt pas echt mee in deze wereld als er full contact een taart in je gezicht is gegooid waar de pers bij is...

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Geplaatst:

sja123

taartjes met slagroom , mmmmmmmmmmmm

Zal deze site promoten bij mijn collega,s.

Lust wel een stukkie taart.

groetjes.

Sietse ;D

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.