Ik heb een vraag en kwam op dit forum terecht. Ik koop dat jullie mij kunnen helpen, want ik heb namelijk een klant die naar een verkeerd adres een product heeft geretourneerd.
Ik heb een poster webshop waarbij ik gebruik maak van een productiepartner. Zij handelen het drukwerk en verzenden ook de poster. Dit zijn verschillende bedrijven die hierbij aangesloten zijn en de productiepartner bepaald wie de poster drukt en verzend. In dit geval is dit een bedrijf in Frankrijk.
Ze vroeg in een mail naar het retourproces. Ik heb uitgelegd dat ze zelf verantwoordelijk is voor retourneren (ik maak zelf geen retourlabels meer aan omdat meermaals klanten hun pakket toch niet retour sturen en ik dus zit met onnodige retourkosten) en er expliciet bij vermeldt dat de klant de poster naar mijn adres moet sturen. Dit heeft ze niet gedaan, maar is simpelweg naar de pakketvervoerder gegaan en heeft het pakket dus blijkbaar geretourneerd naar het verzendadres in Frankrijk.
Grote vraag is, wat moet ik hier mee aan? Alvast bedankt voor jullie advies/hulp!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Michelle88
Michelle88
Hallo allemaal,
Ik heb een vraag en kwam op dit forum terecht. Ik koop dat jullie mij kunnen helpen, want ik heb namelijk een klant die naar een verkeerd adres een product heeft geretourneerd.
Ik heb een poster webshop waarbij ik gebruik maak van een productiepartner. Zij handelen het drukwerk en verzenden ook de poster. Dit zijn verschillende bedrijven die hierbij aangesloten zijn en de productiepartner bepaald wie de poster drukt en verzend. In dit geval is dit een bedrijf in Frankrijk.
Ze vroeg in een mail naar het retourproces. Ik heb uitgelegd dat ze zelf verantwoordelijk is voor retourneren (ik maak zelf geen retourlabels meer aan omdat meermaals klanten hun pakket toch niet retour sturen en ik dus zit met onnodige retourkosten) en er expliciet bij vermeldt dat de klant de poster naar mijn adres moet sturen. Dit heeft ze niet gedaan, maar is simpelweg naar de pakketvervoerder gegaan en heeft het pakket dus blijkbaar geretourneerd naar het verzendadres in Frankrijk.
Grote vraag is, wat moet ik hier mee aan? Alvast bedankt voor jullie advies/hulp!
Met vriendelijke groet,
Michelle
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen