Goededag ik ben nu bezig met het kijken naar het starten naar het opstarten naar een evenementen hulpverlening organisatie. Ik vraag me hierbij af welke papieren ik moet hebben want ik heb laatst een evenement ambulance te koop gezien met blauwe lichten en sirene en hoe zit het daar mee op evenementen terrein welke papieren moet ik hebben en hoe zit het met vervoer van personen op evenementen terrein. En hoe vraag ik de vrijstellingen aan
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jaimyy
Jaimyy
Goededag ik ben nu bezig met het kijken naar het starten naar het opstarten naar een evenementen hulpverlening organisatie. Ik vraag me hierbij af welke papieren ik moet hebben want ik heb laatst een evenement ambulance te koop gezien met blauwe lichten en sirene en hoe zit het daar mee op evenementen terrein welke papieren moet ik hebben en hoe zit het met vervoer van personen op evenementen terrein. En hoe vraag ik de vrijstellingen aan
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/76990-starten-evenement-hulpverlening-organisatie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen