Wie zijn wij?

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben Dennis (aka zrski), samen met Mikky (aka Kermie) hebben we op  initiatief van Dreamstart dit forum gestart om technostarters (mensen die graag een technologie gerelateerd bedrijf op willen starten) te ondersteunen.

 

We hebben een paar leuke voordelen:

1. We worden hiervoor betaald!  8)

2. We vinden het nog leuk ook!!   ;D

2. Omdat we hiervoor betaald worden beschikken we over een groot netwerk waarmee we mensen kunnen helpen...  (Ons netwerk bestaat uit vele kopstukken uit alle genoemde technische velden.)

 

Ik (zrski) heb de afgelopen twee jaar een aantal ICT bedrijven gehad, helaas heeft de Internet crash ook mijn bedrijven meegesleept... Het grote voordeel hiervan is dat ik goed advies kan geven over hoe het NIET moet  

 

Kermie heeft lang voor Senter gewerkt en heeft daardoor erg veel ervaring met subsidieregelingen voor starters. Ze leeft mee met de teleurstelling van zrski, maar ze is er van overtuigd (net als ik) dat het nog steeds spannend is om iets voor jezelf te beginnen. Ooit gaan we dat op zeker doen!

 

Het grote netwerk waar we nu over beschikken geeft ondersteuning aan alle technostarters, dus ook aan jou!

HL-er van het eerste uur (& proud of it)

follow me on twitter http://www.twitter.com/dhettema

fuk spelvouten

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Mooi verhaal heh van zrski !

Dus ... vind je het net zo spannend als wij dat vinden en heb je ik weet niet welke vraag over het beginnen van je eigen bedrijf?

SPEAK out LOUD op dit forum en stel je vraag.

For sure dat er mensen zijn die de weetjes hebben op jouw willetje.

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Hallo !!!!!

 

Leuk om met jullie (allemaal) kennis te maken !

 

Leuk dat er eindelijk een forum is waar starters in de technologie veel vragen kunnen stellen.

 

Vooral leuk dat je je overal mee mag bemoeien, doe ik altijd met veel plezier namelijk.

 

Ik heb tijdens het lezen van deze .... ehhhh .... hoe noem je dat .... item? om jullie gelachen.

 

Ik kan zien dat jullie er zin in hebben.

 

Leuk dat er zoveel serieuze onderwerpen zijn die met humor worden behandeld.

 

Leuk, leuk,  leuk, leuk, leuk !!!!!!!!!!!!

 

Mijn aandacht

Link naar reactie

Gelukkig is er aagje, anders was dit bijna de zrski en kermit show geworden :)

Maareh, ik bven het ook nog eens met haar eens ook, leuk leuk leuk! Ik heb weinig zinnigs te melden, maar ik kan erg goed lezen ...

 

Vraagje: hoe kom ik zo ver dat ik hier ook voor wordt betaald?

Wouter

--

"Two of the most famous products of Berkeley are LSD and BSD. I don't think that this is a coincidence"

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Als je i.p.v. lezen veel zinnings te melden hebt!

 

En met zinnig bedoel ik zinnig in de breedste zin van het woord.

Want alles wat je meemaakt, je ervaringen, wat je wilt weten of waar je vraagtekens over hebt in the real world of business is zinnig !!!

 

En met veel (wil je ervoor betaald worden) bedoel ik hier ook in de breedste zin van het woord.

Veel is een gradatie waar nog geen hoeveelheid aan gegeven is. So ..... give it a shot !

 

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Go Okki go ... jij als fresh (?) ondernemer kan al je ervaringen delen hiero of ergens op dit forum.

Ik ga er vanuit (gezien je wilde nachtavonturen in het weekend and in between) dat je VEEL hier aanwezig bent.

Ik geef om je te motivieren alvast applaus! Maar be ware .... smite is in the house. Al is het alleen maar om onze blurry heads te delen?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    6 leden, 265 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.