Zou er iemand die echt veel verstand van zaken heeft, alsjeblieft de berekeningen in mijn financieel overzicht (2025) kunnen nakijken? Ik heb namelijk een groot deel ervan met behulp van AI gedaan maar ik weet niet zeker of het klopt en ik heb niet de middelen en voldoende kennis om dit te verifiëren. Ik loop hier al meerdere dagen op vast.
Mijn verzoek komt verder vanuit het feit dat ik serieus wil gaan freelancen en mijn tarief moet bepalen voor potentieel toekomstige opdrachtgevers. 1 Daarvan is een internetbureau in de VS waar ik al aardig wat contact mee heb gehad. We lopen op het moment tegen het salaris/uurloon aan + mogelijke schijnzelfstandigheid, dat ik probeer te vermijden. Maar hier zal ik een nieuwe post voor aanmaken (Wet DBA)
Het gaat dus om de tabel Berekening in de volgende Google Sheets (heeft 'opmerking-rechten'):
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
SmoothEgg
SmoothEgg
Hallo allemaal / Beste experts,
Zou er iemand die echt veel verstand van zaken heeft, alsjeblieft de berekeningen in mijn financieel overzicht (2025) kunnen nakijken? Ik heb namelijk een groot deel ervan met behulp van AI gedaan maar ik weet niet zeker of het klopt en ik heb niet de middelen en voldoende kennis om dit te verifiëren. Ik loop hier al meerdere dagen op vast.
Mijn verzoek komt verder vanuit het feit dat ik serieus wil gaan freelancen en mijn tarief moet bepalen voor potentieel toekomstige opdrachtgevers. 1 Daarvan is een internetbureau in de VS waar ik al aardig wat contact mee heb gehad. We lopen op het moment tegen het salaris/uurloon aan + mogelijke schijnzelfstandigheid, dat ik probeer te vermijden. Maar hier zal ik een nieuwe post voor aanmaken (Wet DBA)
Het gaat dus om de tabel Berekening in de volgende Google Sheets (heeft 'opmerking-rechten'):
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aacvpWhcI9Fssn_Z8v7UL8Lh1AuH1cuGGJy0xU9jaEU/edit?usp=sharing
Het zou mij enorm helpen. Alvast bedankt.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77160-berekeningen-in-financieel-overzicht-controleren-start-freelancezzp/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen