Goedemiddag, ik ben nieuw hier omdat ik met een vraag zit en hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen ;-)
Mijn vrouw, schoonzussen en ikzelf zouden graag een kantoor/bedrijf beginnen die ouderen zouden willen gaan helpen/ondersteunen met de volgende zaken;
* Huishoudelijke taken
* Dagelijkse boodschappen
* Ondersteunen dokter/ziekenhuis bezoek/afspraken
* Ontbijt/Lunch en of verse avond maaltijd verzorgen
* Een blokje om om in beweging te blijven en een frisse neus te halen
* Gewoon een uurtje gezelligheid aan huis
* Alle hulp qua computer/telefoon/televisie etc waar ze vaak mee worstelen ( ook alle bescherming/ voorlichting tov eventuele /oplichters en hackers etc)
* Hulp met administratie
* Eventuele huisdieren verzorgen/uitlaten
Nou is onze vraag: kunnen wij ons gewoon inschrijven bij de kvk en starten of moeten we voor deze taken bepaalde diploma's/ verzekeringen en of cursussen volgen etc?
We hebben in de afgelopen 3 jaar voor onze ernstig zieke moeders en buurman gezorgd en dachten dat we dat als team zo goed deden dat we er ons werk van zouden moeten maken.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jean1980
Jean1980
Goedemiddag, ik ben nieuw hier omdat ik met een vraag zit en hoop dat er hier mensen zijn die mij kunnen helpen ;-)
Mijn vrouw, schoonzussen en ikzelf zouden graag een kantoor/bedrijf beginnen die ouderen zouden willen gaan helpen/ondersteunen met de volgende zaken;
* Huishoudelijke taken
* Dagelijkse boodschappen
* Ondersteunen dokter/ziekenhuis bezoek/afspraken
* Ontbijt/Lunch en of verse avond maaltijd verzorgen
* Een blokje om om in beweging te blijven en een frisse neus te halen
* Gewoon een uurtje gezelligheid aan huis
* Alle hulp qua computer/telefoon/televisie etc waar ze vaak mee worstelen ( ook alle bescherming/ voorlichting tov eventuele /oplichters en hackers etc)
* Hulp met administratie
* Eventuele huisdieren verzorgen/uitlaten
Nou is onze vraag: kunnen wij ons gewoon inschrijven bij de kvk en starten of moeten we voor deze taken bepaalde diploma's/ verzekeringen en of cursussen volgen etc?
We hebben in de afgelopen 3 jaar voor onze ernstig zieke moeders en buurman gezorgd en dachten dat we dat als team zo goed deden dat we er ons werk van zouden moeten maken.
Alvast hartelijk dank voor het meedenken.
Met hartelijke groet,
Jean Pronk
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/77357-het-starten-van-een-senioren-assistentiehulp-bedrijf/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
2 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen