• 0

Internetadressen bouw en interieur

Geachte mede Higher Levelers,

Weet een van jullie toevallig waar ik op het internet adressen van andere bedrijven kan vinden? Iets van een adreslijst per provincie ofzo?

Vooral adressen van interieur architecten, projectontwikkelaars en bouwbedrijven.

Alvast bedankt!

[titel aangepast - mod]

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7791-internetadressen-bouw-en-interieur/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

7 antwoorden op deze vraag

• 0

volgens mij kan je via de KvK adressen opvragen, weet niet helemaal of dat per branche of iets dergelijks gaat!

Je kan vast wel info op de website vinden van de KvK.

www.hulpplus.nl -groot assortiment hulpmiddelen en comfortproducten!

www.krukkenexpert.nl - kleurrijkste assortiment loopkrukken.

www.flaneerstokken.nl - grootste EN mooiste wandelstokken!

www.slaapvitaal.nl - vitaal wakker worden!

www.1miljoenboeken.nl voor alle schrijvers en boekenliefhebbe

• 0

Nou, hier heb je al 1 interieurarchitect. Die zul je niet vinden bij de kvk: interieurarchitect is nl. een vrij beroep en hoeft dus niet ingeschreven te zijn. De ledengids van de Bni (Beroepsvereniging Interieurarchitecten) laat veel interieurarchitecten zien, maar niet alle (lid zijn is geen plicht). De Sba (Stichting bureau Architectenregister) heeft wel alle adressen van geregistreerde interieurarchitecten.

www.architectenwerk.nl is een initiatief van bni en bna, waarop er veel zijn te vinden.

Waar zoek je ze voor, als ik mag vragen.

• 0
Gast Verwijderd account

binnenhuisarchitecten:

http://architectuur-interieur.pagina.nl/

bouwbedrijven, projectontwikkelaars etc:

http://bouw-bedrijven.pagina.nl/

De bedrijven zelf zullen wel een adres weergeven op hun site.

Verder kun je www.goudengids.nl of www.telefoongids.nl proberen. Persoonlijk vind ik de laatste beter, aangezien deze de regio's beter indeelt.

Succes.

Groet,

Matthijs

• 0

Tja, da's ondernemen met een blindoek voor. Als je niet eens in staat bent om branche-organisaties en andere bronnen op internet te vinden, en zo'n vraag op een forum flikkert, dan ben je vast niet van plan om een beetje werk te maken van je communicatie. Dus gaat er straks weer een spamrun naar een branchebestand.

Misschien kun je zo'n vraag in het vervolg ook even motiveren. ;)

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

• 0

Tja, da's ondernemen met een blindoek voor. Als je niet eens in staat bent om branche-organisaties en andere bronnen op internet te vinden, en zo'n vraag op een forum flikkert, dan ben je vast niet van plan om een beetje werk te maken van je communicatie. Dus gaat er straks weer een spamrun naar een branchebestand.

Misschien kun je zo'n vraag in het vervolg ook even motiveren. ;)

Dat vind ik een goed plan Twalevel.

• 0

Ik ben altijd bang dat iemand dan gaat spammen, als ze adressen vragen van mensen die ze niet kennen.

Dat noemen we dan toch 'direct mail'?

Per pm liet Ewout weten dat het om sfeerhaarden (gashaarden) gaat. Ik denk dat je dan moet beginnen bij de begeerte hiervoor: en die leeft bij de consument, neit bij de ontwerper of bouwer. Drie gratis haarden in 'eigen huis en tuin' leveren je meer exposure. Of een gratis haard voor zo'n programma van Wendy van Dijk.

Beetje creativiteit doet wonderen, en brengt je verder dan een direct mailing actie.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar