• 0

Uitvinders ideeën

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geacht higherlevel, met dit schrijven wil ik u vragen naar de volgende mogelijkheden.

Ik heb een aantal papieren ideeen van werktuigbouwkundige aard.

Te noemen, A) een anders werkende tekenpasser.

B) een anders werkende klembuslagering

C) een vierslagprincipe van een verbrandingsmotor wat zich volstrekt binnen een krukasomwenteling.

D) een in driehonderzestig graden werkende lintzaag.

E) een waterkraan met anders werkende uitstroming.

F) een fietsaandrijving.

Hopende kunt u mij helpen om met personen in contact te komen om deze ideeen te bespreken.

Met groeten getekend en bij voorbaat bedankt.

Link naar reactie
  • 0

Je zou eens kunnen kijken op www.ID-NL.nl :contract:

 

(ID-NL houdt zich al meer dan 20 jaar bezig met uitvindingen. Honderden uitvinders en bedrijven hebben onder begeleiding van ID-NL van hun idee een succesvol product kunnen maken. Met iedere vraag op het gebied van bescherming (octrooien), licenties, prototypes, financiering, etc. kun je bij ID-NL terecht)

Link naar reactie
  • 0

Hallo, KEC,

 

Kleine tip: Voordat je met iemand dieper op je ideeën ingaat, laat ze in hemelsnaam een GOEDE geheimhoudingsverklaring tekenen. Pas dan heb je (in elk geval iets) meer zekerheid dat men niet met jouw plannen aan de haal gaat.

Mocht je eens wat dieper op e.e.a. in willen gaan, dan ben ik zeker geïnteresseerd. Ik hou mezelf o.a. bezig met wtb. engineering, dus spreekt me de inhoud van je bericht wel aan.

 

Affijn, ik hoor het wel!

 

Rob.

CAD-ondersteuning PLUS??

www.iarf.nl

mail of bel gerust!

Uitgebreid profiel: http://www.linkedin.com/in/robfroeling

Link naar reactie
  • 0
Je zou eens kunnen kijken op www.ID-NL.nl :contract:

 

Houdt er wel rekening mee dat zij commercieel zijn!!!

Voor de meeste vormen van advies moet je betalen. Zij hebben echter wel enorm veel kennis in huis!

 

Kanban

 

Ps. Voor de wat grotere projecten is dhr. Tennebroek een zeer geschikte contactpersoon. 0102066924

Link naar reactie
  • 0

Over geheimhoudingsverklaringen gesproken:

 

Er zijn verschillende manieren waarop je hier aan kunt komen. Bij ID-NL kun je tegen vergoeding een concept GHV kopen. Deze is zeer degelijk en erg 'stevig'. Ook via een lidmaatschap van de Nationale Orde Van Uitvinders (NOVU) heb je toegang tot een GHV.

 

Houd er rekening mee dat een GHV nogal product afhankelijk kan zijn wat betreft inhoud. Let hier dus goed op en vraag zonodig deskundig advies. Met een beetje creativiteit hoef je daarvoor natuurlijk niet te betalen!

 

Kanban

 

Zijn er nog mensen met goede tips over Geheimhoudingsverklaringen???????

Link naar reactie
  • 0

Zeg KEC ik ben je na je eerste vraag hierboven niet mee tegen gekomen als active member! Moet ik hieruit concluderen dat we je goed van dienst zijn geweest? Ga maar even van het positieve uit!

 

Ben erg benieuwd of je al verder bent gekomen met je ideeen!

 

Kanban

Link naar reactie
  • 0
Gast ottevanger

Een kleine aanvulling op wat ik las. De ID-NL Groep is een professionele organisatie. Binnen deze organisatie is de Stichting InnovatieCentrum voor Uitvindingen al ruim 20 jaar bezig om uitvinders zeer laagdrempelig te helpen om hun uitvinding tot een succes te maken. Vandaag de dag kan elke nederlander bij een Kvk en/of Syntens vestiging in nederland gewoon een afspraak maken voor een gesprek. In dit gesprek wordt zeer praktisch ingegaan op alle aspecten die je als uitvinder zoal kan tegen komen. Als je besluit een afspraak te maken of om even te bellen (jaarlijks doen ruim 4000 uitvinders dat!) weet je direct waar je aan toe bent. Een geheimhoudingsverklaring (GHV) kan je zo krijgen. Wel willen we graag eea eerst even uitleggen en krijg je ingredienten mee om er zelf een te maken. Op dit moment wordt er gewerkt aan een nieuw document dat oa bij de verschillende van het Platform IE leden (www. innovatiewijzer.nl) gebruik kan/zal worden tbv uitvinders/starters/enz. dit alles is dus gratis. Als iemand een uitvinding wil laten beoordelen dan wordt er overigens wel een eigen bijdrage in rekening gebracht van €195,-. Voorwat betreft de zogenaamde 2e lijnsactiviteiten (commerciele) worden er vooraf zakelijke afspraken gemaakt. Deze commerciele activiteiten hebben betrekking op: oa. financiering, vinden van (inter) nationale zaken partners (licentie). Dus KEC ik ben beschikbaar voor een afspraak om op al die vragen een antwoord te geven.

 

Link naar reactie
  • 0

Bovenstaande reactie van ID-NL is een mooi voorbeeld je als deelnemend bedrijf voor te stellen in de threat "stelt u zich maar voor"!

 

Mogelijk dat ik deze reactie dan ook verplaats, mits ID-NL een aangepaste versie in de betreffende threat plaatst.......ik wacht het even af!

 

Kanban

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    8 leden, 235 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.