Ga naar inhoud

Links naar voorbeelden ondernemersplannen

Aanbevolen berichten

Een businessplan is een beetje uit de tijd. Tegenwoordig maken we liever een "business design" en dan bij voorkeur een gevalideerd business design. Lean Startup en Design Thinking zijn je beste vrienden. 74% van de start-ups gaat kappot omdat niemand zit te wachten op het product dat ze willen verkopen. Voordat je begint aan een businessplan of zo iets is het belangrijk om je "klant te ontdekken".

Als je interesse hebt, heb ik een gratis, doe het zelf "Customer Discovery Programma" voor je, wordt gebruikt bij StudentsInc en Hogeschool Utrecht

Zie: https://sites.google.com/site/customerdiscoverytemplate/home

Groeten,

Nils

top-10-business-startup-mistakes_53ebdaaaa8c6f_w1500.thumb.jpg.3ca0eba651bb9d54ef4d2c7311b0e01f.jpg

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

Iedere vrijdag in Utrecht, gratis uurtje "sparren" met ervaren ondernemers en investeerders. www.innosquad.nl

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb ook nog een handige online tool gevonden waar je business plan in kan opmaken.

https://www.bizplan.com/#

[Mod edit: aub geen links naar eigen sites in berichten, zie onze forumregels]

Mijn doel is om het Internet te laten Werken voor Ondernemers, waardoor ze geen stress meer hebben over nieuwe klanten, tijd en geld besparen en hun bedrijf kunnen laten groeien.

Deel op social media

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

Cookies zijn nodig om Higherlevel.nl goed te laten functioneren. Door het gebruik van HigherLevel.nl verklaar je onze voorwaarden te hebben gelezen en te accepteren.

Meer informatie   Oké