Ik heb wat ruzie met mezelf welke prijs ik ga vragen voor mijn dienst.
Ik heb geprobeert eens te kijken naar de prijs van de toekomstige concurent. Daardoor is ook de "ruzie met mezelf" eigenlijk ontstaan.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier om een klein beetje hulp hierin vraag.
Het gaat om een bemiddelingsbureau zeg maar.
Nu zegt bureau 1, u kunt zich als klant inschrijven voor +/- 100 euro per jaar, ongeacht hoevaak u onze hulp inschakeld.(dus 1 malig, al heb je dat jaar 10 keer hulp nodig)
Wanneer u de kandidaat in dienst neemt, die wij voor u gevonden hebben, vragen wij u nog eens +/- 300 euro. (per keer)
Nu zegt bureau 2, u kunt zich inschrijven, kost helemaal niks.
Wanneer u de kandidaat in dienst neemt, die wij voor u gevonden hebben, betaald u ons +/- 1000 euro.
Wanneer u onze hulp halverwege niet meer nodig hebt, omdat u zelf al iemand gevonden hebt bv, dan betaald u ons toch nog 500 euro.
Nu wilde ik er van maken:
Per keer dat u onze hulp inschakeld betaald u 50 euro.(dus per vacature)
Wanneer u de kandidaat in dienst neemt, die wij voor u gevonden hebben, betaald u ons 100 euro.
Bedrijf 1 en 2 doen het allebei anders, maar zitten qua prijs ook niet bij elkaar in de buurt.
Nu is mijn vraag,
-hoe kijken jullie naar mijn eigen idee?
-zouden jullie het anders doen, of misschien de prijzen die ik in gedachten heb anders?
- of...
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
2lollypop2
2lollypop2
Ik heb wat ruzie met mezelf welke prijs ik ga vragen voor mijn dienst.
Ik heb geprobeert eens te kijken naar de prijs van de toekomstige concurent. Daardoor is ook de "ruzie met mezelf" eigenlijk ontstaan.
Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik hier om een klein beetje hulp hierin vraag.
Het gaat om een bemiddelingsbureau zeg maar.
Nu zegt bureau 1, u kunt zich als klant inschrijven voor +/- 100 euro per jaar, ongeacht hoevaak u onze hulp inschakeld.(dus 1 malig, al heb je dat jaar 10 keer hulp nodig)
Wanneer u de kandidaat in dienst neemt, die wij voor u gevonden hebben, vragen wij u nog eens +/- 300 euro. (per keer)
Nu zegt bureau 2, u kunt zich inschrijven, kost helemaal niks.
Wanneer u de kandidaat in dienst neemt, die wij voor u gevonden hebben, betaald u ons +/- 1000 euro.
Wanneer u onze hulp halverwege niet meer nodig hebt, omdat u zelf al iemand gevonden hebt bv, dan betaald u ons toch nog 500 euro.
Nu wilde ik er van maken:
Per keer dat u onze hulp inschakeld betaald u 50 euro.(dus per vacature)
Wanneer u de kandidaat in dienst neemt, die wij voor u gevonden hebben, betaald u ons 100 euro.
Bedrijf 1 en 2 doen het allebei anders, maar zitten qua prijs ook niet bij elkaar in de buurt.
Nu is mijn vraag,
-hoe kijken jullie naar mijn eigen idee?
-zouden jullie het anders doen, of misschien de prijzen die ik in gedachten heb anders?
- of...
Sorry voor de typfouten, mijn toetsenbord is aan vervanging toe.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7841-help-welke-prijs-ga-ik-vragen-voor-mijn-dienst/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag