• 0

content management systeem

Aanbevolen berichten

5 antwoorden op deze vraag

  • 0

Hoeveel ik hieraan wil spenderen weet ik nog niet. Ik wil cms gebruiken voor de database (mysql) te kunnen onderhouden. Het gaat om een grote database waar duizenden producten op komen te staan, eens die vervallen zijn, moeten deze er worden vanaf gehaald. Bestaan er ook cms tools die hiervoor gratis zijn? De site is geprogrammeerd in asp.

Link naar reactie
  • 0

Indien je je huidge website op maat hebt laten ontwikkelen is het misschien een idee om daarbij een CMS te laten ontwikkelen die precies doet wat jij wil. Als ik het zo hoor dan moet dat niet zoveel werk zijn omdat de meeste functionaliteit eigenlijk al zit bij het plaatsen van dingen. Dan is een optie extra om iets te verwijderen/aan te passen naar mijn idee met enkele uren werk gemaakt.

 

De meeste CMS-en die ik ken zijn met name bedoelt voor websites met MySQL en PHP.

Zakelijke telefonie met de voordelen van voip?

Kijk eens op: http://www.voipq.nl

Link naar reactie
  • 0

Gebruik even de zoekmachine, er zijn al vele (open en closed source) CMS'en besproken en wat de mogelijkheden van content management systemen in het algemeen zijn. Voor we hier van voren af aan een geheel nieuwe discussie beginnen, wil ik je graag eerst naar die andere topics verwijzen. Dit topic gaat op slot, verdere discussie en/of vragen kan in de al bestaande topics.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 285 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.