Hoi,

Een vriendin van mijn vroeg mij naar een alternatief voor Digi-map. Digi-map is erg handig en een grote uitvinding, maar naar mijn mening zijn ze te duur. Mijn vriendin werkt bij een kantoor dat een aantal vestigingen heeft in NL (precies weten doe ik het niet) maar ongeveer 15. Nu willen ze voor elk kantoor hun huizen in Digi-map plaatsen. Alleen, Digimap kost 3 euro per kaart per dag. Nou, dat vind ik zelfs redelijk prijzig!

Mijn vraag is dan ook: Weet iemand hier een andere oplossing voor?

Groetjes, KvD1980

Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7868-alternatief-voor-digi-map/
Delen op andere sites

Aanbevolen berichten

6 antwoorden op deze vraag

• 0

Hoi,

Een vriendin van mijn vroeg mij naar een alternatief voor Digi-map. Digi-map is erg handig en een grote uitvinding, maar naar mijn mening zijn ze te duur. Mijn vriendin werkt bij een kantoor dat een aantal vestigingen heeft in NL (precies weten doe ik het niet) maar ongeveer 15. Nu willen ze voor elk kantoor hun huizen in Digi-map plaatsen. Alleen, Digimap kost 3 euro per kaart per dag. Nou, dat vind ik zelfs redelijk prijzig!

Mijn vraag is dan ook: Weet iemand hier een andere oplossing voor?

Groetjes, KvD1980

Wat moeten die kaartje precies gaan doen? Moet het echt weer op zo'n mobiel pocket (Palm meen ik toch?) Of mag het ook op een PC?

Er zijn webservices die kaartjes kunnen produceren en er is ook software op PC, wat wel wat minder kost, maar die kaartjes blijven niet voor niets zo kostbaar, die worden immers continu bijgewerkt. Als je dus met een oude kaart toe kunt en één keer in de vijf jaar een update.. zou je wellicht kosten kunnen besparen maar dan wel weer gelijk een grotere investering.Ik heb hier nog Atlas GIS liggen met Nederlandse kaarten en ik meen van CV ketels in beeld gebracht. Maar nogmaals wat moet het doen?

Perry

• 0

Hoi,

Het gaat om het overzicht. Ze wil graag het overzicht van huizen kwijt kunnen. Zoals het voorbeeld aangeeft in Digi-map. Je kunt dan kiezen bijvoorbeeld voor prijscategorie 200000-300000 en dan komen in heel die stad overal pijltjes te staan waar er huizen te koop staan. Je kunt dan op het pijltje klikken en dan komt er een huispresentatie te voorschijn.

Het is dus eigenlijk gewoon het bewerken van zulke stadsplattegronden en daarbij scripts maken dat je pijltjes kunt zetten in de juiste straten en dan door op dat pijltje te klikken het huis te zien krijgt.

Ik zoek dus hier een alternatief voor want ik vind 3 euro per kaart per dag zelfs te veel dus kan me voorstellen dat mijn vriendin ook iets goedkopers zoekt. En ik dacht dat er vast wel een alternatief moest bestaan.

• 0

Is Google maps ook al goed actief in Nederland dan? Ik dacht dat die alleen nog maar een globale foto beschikbaar hadden van Nederland?

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

• 0

Is Google maps ook al goed actief in Nederland dan? Ik dacht dat die alleen nog maar een globale foto beschikbaar hadden van Nederland?

Probeer het even uit :)

Het hangt af van de regio waarin je dit wilt plaatsen. Of je hebt nog even geduld (en stuurt Google een mailtje wanneer ze meer gedetailleerde gegevens verwachten, wie weet krijg je precies wat je wilt weten :))

(Dit topic heeft overigens niet zoveel met ondernemerschap te maken...)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar