Samen met een medeforummer ben ik een eventuele voorbereiding
aan het maken om een programma te ontwikkelen dat lijkt op internetboekhouden. De ondernemer boekt zelf zijn administratie en de boekhouder kijkt van afstand mee!!
Hoe en wat het precies gaat worden is nog niet helemaal duidelijk. Feit is wel dat er grote plannen en ambities achter zitten.
Hoe kijken, jullie als ondernemers, hier tegenaan. Er is natuurlijk concurrentie. Het is voorlopig kleinschalig bedoeld.
Een administratiekantoor starten dat de klanten het inboeken zelf laat doen. Meekijkt op afstand en meteen alles bespreekt!!
Voordelen: Kostenbesparend en efficient!!
Natuurlijk zijn er concurrenten die hetzelfde doen.
Ik zou graag horen hoe jullie als ondernemer hier tegenaan kijken!!
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Erwin18
Erwin18
Samen met een medeforummer ben ik een eventuele voorbereiding
aan het maken om een programma te ontwikkelen dat lijkt op internetboekhouden. De ondernemer boekt zelf zijn administratie en de boekhouder kijkt van afstand mee!!
Hoe en wat het precies gaat worden is nog niet helemaal duidelijk. Feit is wel dat er grote plannen en ambities achter zitten.
Hoe kijken, jullie als ondernemers, hier tegenaan. Er is natuurlijk concurrentie. Het is voorlopig kleinschalig bedoeld.
Een administratiekantoor starten dat de klanten het inboeken zelf laat doen. Meekijkt op afstand en meteen alles bespreekt!!
Voordelen: Kostenbesparend en efficient!!
Natuurlijk zijn er concurrenten die hetzelfde doen.
Ik zou graag horen hoe jullie als ondernemer hier tegenaan kijken!!
Zou dit voor jullie interessant zijn?
Alvast bedankt!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7927-internetboekhouden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag