Ik ga een eenmanszaak beginnen in het Schildersvak.(onderhoudsschilder)
Aangezien ik nog geen klanten heb wil ik dit zo goed en grondig mogelijk aanpakken.Ik heb aardig de tijd voor de nodige voorbereiding want ik ga 1Juni starten.
Hoe kan ik het best gaan adverteren en hoe ver van te voren zal ik gaan beginnen met klanten werven.
Ik heb al een logo en een brief opgesteld,ik wil hier een folder van maken en die rond gaan brengen ook hier geld hoe ver van te voren zal ik dat gaan doen?
En op wat voor papier zou ik die folder afdrukken?
Ik heb het nu op gewoon papier gedaan maar dat vind ik zo goedkoop staan,moet ik het zo in de bus doen of in een envelop?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
jeroni
jeroni
Ik ga een eenmanszaak beginnen in het Schildersvak.(onderhoudsschilder)
Aangezien ik nog geen klanten heb wil ik dit zo goed en grondig mogelijk aanpakken.Ik heb aardig de tijd voor de nodige voorbereiding want ik ga 1Juni starten.
Hoe kan ik het best gaan adverteren en hoe ver van te voren zal ik gaan beginnen met klanten werven.
Ik heb al een logo en een brief opgesteld,ik wil hier een folder van maken en die rond gaan brengen ook hier geld hoe ver van te voren zal ik dat gaan doen?
En op wat voor papier zou ik die folder afdrukken?
Ik heb het nu op gewoon papier gedaan maar dat vind ik zo goedkoop staan,moet ik het zo in de bus doen of in een envelop?
Alle hulp\advies is welkom
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7951-adverteren-dmv-folders/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
27 antwoorden op deze vraag