• 0

Jaarlijkse Bijdrage KvK

Recentelijk viel bij mij als bij zovelen de factuur voor de jaarlijkse bijdrage van de KvK op de mat. Ok, ok... de KvK heeft best nut en dat ik daarvoor moet betalen is ook OK.... Maar wat is dit voor iets ouderwets dat ik in September een rekening krijg voor een nieuwe inschrijving.... dwz voor een kompleet jaarbedrag en nu in januari weer voor een volledig jaar?

 

??? Misschien neemt de toegevoegde waarde van de KvK naar mate het einde van het jaar nadert steeds verder toe, zodat dit misschien de absurd hoge fee rechtvaardigd... ???

 

Misschien hebben anderen wel zeer veel gehad aan de KvK eind vorig jaar... Omdat ik graag weet wat er met mijn geld gebeurt hoor ik graag wat de KvK eind 2005 voor jullie heeft betekend!

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

2 antwoorden op deze vraag

  • 0

Ik heb me zelfs pas ingeschreven in oktober 2005 en moest dus de volle mep betalen over die laatste paar maanden. Overigens was het wel zo dat me dat gemeld werd en me ook al bekend was, maar ik had die inschrijving nodig dus er zat niets anders op.

 

De toegevoegde waarde van de KvK ben ik de laatste paar dagen wel vaker tegengekomen op dit forum. Het lijkt een reeks gebouwen met mensen erin die betaald worden van jouw bijdrage en verder niets doen. Toen ik ze een paar keer nodig had en zeer goed advies kreeg tegen een zeer goede prijs, kon ik wel bedenken dat dat ergens vandaan moest komen.

 

Dus maak actief gebruik van de KvK! Je hebt er immers (al) voor betaald. Ga langs bij seminars, netwerkavonden, (vaak gratis) adviesuurtjes en bedenk dat het KvK stimulering van het bedrijfsleven, contacten en advies voor je heeft. Plus: een stukje regulering en 'maatstaf'. Het is niet voor niets dat (vrijwel) iedereen die onderneemt daar met naam en toenaam te vinden is.

 

Dus achteraf, als je het KvK een keertje echt nodig hebt, zullen ze je meer dan helpen en zal je zien dat het het geld waard was. Ik heb overigens geen banden met de KvK ;D

Moversys en offshoring

Moversys en octrooirecherche

Moversys en Sprout Start

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 113 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.