Kermie's strandtent!

Aanbevolen berichten

In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Cool ... dit is eigenlijk een forum voor techno-starters?!?

Ik als toekomstige ondernemer on the beach kan wellicht mijn  strandtent high tech maken?

Leuk ... alle ondernemers een werkplek aanbieden met laptop on the beach?

Totdat dit idee helemaal uitgewerkt is, blijf ik dus off topic staan. Maar I'll be back  8)

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

In scheveningen staat toch een internet-café in de zomer op het strand? Kan je zwemmen, zuipen en feesten en tussen door ff chatten in het zand. Supervage tent was dat. Ik weet niet of die er komend seizoen ook is. Maar ik denk dat er wel een strandtent hier ergens in de stad mag komen, naar de skihut of zo. Zou een mooie tegenstelling zijn!

GreeTz

Tijd bestaat niet. Tijd is een door de mens verzonnen kwelling.

 

http://beam.to/tricodanae

Link naar reactie

In scheveningen staat toch een internet-café in de zomer op het strand? Kan je zwemmen, zuipen en feesten en tussen door ff chatten in het zand. Supervage tent was dat. Ik weet niet of die er komend seizoen ook is. Maar ik denk dat er wel een strandtent hier ergens in de stad mag komen, naar de skihut of zo. Zou een mooie tegenstelling zijn!

GreeTz

 

Tijd bestaat niet. Tijd is een door de mens verzonnen kwelling.

 

http://beam.to/tricodanae

Link naar reactie
Cool ... dit is eigenlijk een forum voor techno-starters?!?

Ik als toekomstige ondernemer on the beach kan wellicht mijn  strandtent high tech maken?

Leuk ... alle ondernemers een werkplek aanbieden met laptop on the beach?

Totdat dit idee helemaal uitgewerkt is, blijf ik dus off topic staan. Maar I'll be back  8)

Er schijnen nu bierglazen te zijn die een signaaltje geven als die leeg is.

Je zou ook een Personal Aircondition kunnen installeren.

 

Elke tafel zijn eigen airco en met een cameraatje. De bedektheid met kleding wordt gemeten en de airco past zich daar op aan. Ook wordt de tijd gemeten. Naarmate de gast er langer zit gaat de temp. omhoog, want anders zit zo iemand te lang in de kou en gaat die weg. Als de frequentie van signalen van de glazen afneemt, dus ze bestellen te weinig, wordt de temp ook automatisch verhoogd. Tevens wordt er bij de pinda's voor de desbetreffende tafel extra zout gestrooid.

 

De zittingen kunnen harder en zachter worden zonder dat de gast het merkt. Zit een gast te lang en besteld te weinig wordt de stoel steeds minder comfortabel en gaat de tafel wiebelen.

 

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie

AOS,

 

Jij bent goed bezig: je hebt zojuist mijn favoriete strandtent ontworpen. Wil er alleen nog een tafel-/barkrukspecifiek soundsysteem bij met afstandsbediening: muziek mogen ze zelf regelen maar ik wil 'm wel zelf harder (mogelijk ongewenst of saai gezelschap of gewoon een goed nummer) of zachter (gewenst gezelschap of Frans Bauer) kunnen zetten!

 

Je hebt niet stiekem al een adres van deze tent, of wel?

 

Gr.

 

 

 

Bengel.

 

 

Vijf minuten "babbelen" met de juiste persoon, levert vaak meer op dan 3 dagen zelfstudie. Opnieuw het wiel uitvinden is zonde van je tijd .....!

Bengel.

Link naar reactie

Hij bestaat alleen nog op papier die ik tegen een niet geringe vergoeding bereid ben te overhandigen. 8)

 

De papieren zijn helaas niet op voorhand in te zien.

Ik wil ze graag overhandigen tegen een flinke vergoeding. (in mijn kantoortje in een auto met continu draaiende motor) ;D

'Een vraag stellen en je even dom en onwetend voelen is beter dan je hele leven dom voelen omdat je de vraag niet hebt gesteld' - vrije vertaling van een oud Chinees gezegde

Link naar reactie
In Memoriam
Retired Mod     11,3k 479

Ik vind het TOP ideeën .... uit zulke sensors is natuurlijk heel veel omzet te halen.

Als jij de sensors ontwikkelt hebben wij een mooi partnership.

Bydewee exploreren we dan niet alleen on the beach, maar openen vele, vele, vele kroegen waar alles mag, zolang de sensor je aardig vindt.

Nu alleen nog kijken over een strandtent te koop wordt gezet dit jaar, die ook nog te betalen is.

 

Thanx AOS, hiermee heb je me van off topic gehaald en ga ik een visje uitgooien bij Algemene Ondernemers Zaken en ALLE technologie gebieden die er in dit forum staan. Crossposting is forbidden, maar what the heck ... ik ben én moderator én heb adminrechten.

 

Bydewee: In Rotterdam een strandtent openen is ook wel kickeh bydewee. Dan doen we het wel beter dan de skihut, want de sneeuwkanonnen doen het daar al een tijd niet (of hebben het nooit gedaan). Ben daar een paar keer met mijn skies op mijn rug geweest, maar kon nergens vanaf glijden met een biertje in mijn hand.

Dus een strandtent in Rotterdam: dan neem ik emmers zeewater mee en zand, zodat niemand voor niets met schepje en emmertje komt, maar kan iedereen zijn eigen drankkasteel van zand bouwen?

Netwerken: Het gaat er niet om wie je bent, maar wie je kent !

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 185 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.